به گزارش سئو بوی بسته‌ی هدیه‌ی اینترنت ۲۰ گیگابایتی ایرانسل برای استادان حوزه و دانشگاه فعال شد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی ایرانسل، این بسته‌ی هدیه، بر مبنای ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با عنایت به درخواست استادان حوزه و دانشگاه، با هدف تسهیل در فرایندهای آموزش آنلاین در ایام همه گیری بیماری کرونا، بر روی حساب آنان فعال گشته است.
این بسته، با اعتبار سه ماه از زمان فعال سازی، قابل استفاده می باشد.
پیش از این، ایرانسل در زمان شروع سال تحصیلی نیز، بسته‌ی اینترنت هدیه‌ی ۱۲۰ گیگابایتی را برای استادان حوزه و دانشگاه فعال کرده بود. بسته‌ی ۲۰ گیگابایتی فعلی، بر مبنای لیست ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر روی حساب استادان حوزه و دانشگاه مشترک ایرانسل، فعال شده و در دسترس آنان قرار گرفته است.
ایرانسل با آغاز شیوع بیماری کرونا در ایران در سال ۱۳۹۸ و هم در سال ۱۳۹۹، هدایای اینترنت مجانی مختلفی را به دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، خبرنگاران و مشترکان اینترنت پرسرعت ثابت خود هم اختصاص داده بود.
ایرانسل همینطور در جهت مسؤولیت اجتماعی خود و برای تسهیل زندگی و آگاه سازی مشترکان درباره بیماری COVID-19، اقداماتی برای آموزش آنلاین، ارائه‌ی اینترنت ثابت رایگان، کمک نقدی به مراکز درمانی و نهادهای در رابطه با پیشگیری و درمان کرونا در استان های مختلف، دورکاری حداکثری کارکنان، بسترسازی برای ایجاد جلسات برخی نهادها، سازمان ها و کسب و کارها (از جمله مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی)، مجانی کردن محتواهای عرضه شده در تلویزیون اینترنتی لنز، عرضه مکالمه مجانی به مدافعان سلامت، اهدای تبلت، سیمکارت و دیتای مجانی به دانش آموزان مناطق محروم، افزایش درگاه های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من، تغییر اعلان های اطلاع رسان تماسهای شبکه، عرضه اینترنت هدیه به معلمان دلسوز، و تغییر موقت نام شبکه را به نتیجه رسانده است.
انتهای رپرتاژ آگهی



منبع:

You may also like