سئو بوی: شرکت چینی بایت دنس که مالک تیک تاک است، سرگرم کار روی یک اپلیکیشن مشابه سرویس چت صوتی آمریکایی کلاوب هاوس است.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، بعد از اینکه کلاب هاوس اوایل فوریه در چین بسته شد، دهها اپلیکیشن مشابه در یک ماه گذشته راه اندازی شده اند. کلاب هاوس شاهد افزایش شمار کاربرانی بود که در بحث و گفت و گو درباره موضوعات حساسی مانند کمپهای بازداشت شین جیانگ و استقلال هنگ کنگ صحبت می کردند.
اپلیکیشنهای جدید شامل نسخه بهبود یافته اپلیکیشن “می تاک” شرکت شیائومی است که دسترسی به آن تنها با دعوت امکان پذیر بوده و ویژه افراد حرفه ای است. مدیران صنعتی می گویند اپلیکیشنهای مشابه بیشتری در دست طراحی هستند.
دو منبع مطلع اعلام کردند طرحهای بایت دنس همچنان در مراحل اولیه است. یکی از این منابع آگاه اظهار داشت: بحثها درباره تیک تاک و بایت دنس در کلاب هاوس موجب علاقمندی مدیران بایت دنس همچون ژانگ ییمینگ، مدیرعامل تیک تاک به این نوع برنامه شده است.
موفقیت کلاب هاوس که می تواند حداکثر میزبان هشت هزار نفر در هر چت روم باشد و شاهد بوده که صحبت میان الون ماسک، مدیرعامل تسلا و ولاد تنف، مدیرعامل شرکت رابین هود شمار کاربرانش را افزایش داده است، پتانسیل سرویسهای چت صوتی را بارز کرده است.
انتظار می رود اپلیکیشنهای مشابه در چین تابع قوانین داخلی باشند. بعنوان مثال اپلیکیشن ژیای شرکت لیژی در سال ۲۰۱۸ ارائه شد و کاربران معمولا درباره بازیهای ویدیویی یا آهنگهای انتشار یافته صحبت می کنند. این اپلیکیشن کاربران را به ثبت نام با بهره گیری از نام واقعی شان ملزم می کند.
شرکتهای پخش زنده صوتی در چین از کارمندانی برای گوش کردن به مکالمات در هر چت روم استفاده می نمایند و از ابزارهای هوش مصنوعی برای حذف محتوای نامناسب مانند هرزه نگاری یا مسائل حساس سیاسی بهره می گیرند.
سخنگوی شرکت لیژی اظهار نمود: این شرکت از نظارت انسانی و همین طور ابزارهای هوش مصنوعی برای ساماندهی مکالمات در این پلت فرم استفاده می نماید. این اپلیکیشن برای مدت کوتاهی در سال ۲۰۱۹ بسته شد اما بعد از اینکه لیژی اصلاحات لازم را انجام داد، باردیگر فعالیتش را ازسرگرفت.
بر اساس گزارش رویترز، برخی از تازه واردها در این بازار با وقفه در فعالیت روبرو شده اند. شرکت Inke Ltd اپلیکیشنی به نام Duihuaba را عرضه نمود که افراد مشهور، منتقدان حوزه مد و سرمایه گذاران حرفه ای را برای میزبانی گفت و گوهایش استخدام کرده بود. اما دو هفته بعد از شروع، یک دفعه فعالیت این اپلیکیشن را بدون توضیح متوقف و اعلام نمود به اصلاحات بیشتری نیاز دارد.
منبع: سئو بوی
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، بعد از اینکه کلاب هاوس اوایل فوریه در چین بسته شد، دهها اپلیکیشن مشابه در یک ماه گذشته راه اندازی شده اند. کلاب هاوس شاهد افزایش شمار کاربرانی بود که در بحث و گفت و گو درباره موضوعات حساسی مانند کمپهای بازداشت شین جیانگ و استقلال هنگ کنگ صحبت می کردند.
اپلیکیشنهای جدید شامل نسخه بهبود یافته اپلیکیشن “می تاک” شرکت شیائومی است که دسترسی به آن تنها با دعوت امکان پذیر بوده و ویژه افراد حرفه ای است. مدیران صنعتی می گویند اپلیکیشنهای مشابه بیشتری در دست طراحی هستند.
دو منبع مطلع اعلام کردند طرحهای بایت دنس همچنان در مراحل اولیه است. یکی از این منابع آگاه اظهار داشت: بحثها درباره تیک تاک و بایت دنس در کلاب هاوس موجب علاقمندی مدیران بایت دنس همچون ژانگ ییمینگ، مدیرعامل تیک تاک به این نوع برنامه شده است.
موفقیت کلاب هاوس که می تواند حداکثر میزبان هشت هزار نفر در هر چت روم باشد و شاهد بوده که صحبت میان الون ماسک، مدیرعامل تسلا و ولاد تنف، مدیرعامل شرکت رابین هود شمار کاربرانش را افزایش داده است، پتانسیل سرویسهای چت صوتی را بارز کرده است.
انتظار می رود اپلیکیشنهای مشابه در چین تابع قوانین داخلی باشند. بعنوان مثال اپلیکیشن ژیای شرکت لیژی در سال ۲۰۱۸ ارائه شد و کاربران معمولا درباره بازیهای ویدیویی یا آهنگهای انتشار یافته صحبت می کنند. این اپلیکیشن کاربران را به ثبت نام با بهره گیری از نام واقعی شان ملزم می کند.
شرکتهای پخش زنده صوتی در چین از کارمندانی برای گوش کردن به مکالمات در هر چت روم استفاده می نمایند و از ابزارهای هوش مصنوعی برای حذف محتوای نامناسب مانند هرزه نگاری یا مسائل حساس سیاسی بهره می گیرند.
سخنگوی شرکت لیژی اظهار نمود: این شرکت از نظارت انسانی و همین طور ابزارهای هوش مصنوعی برای ساماندهی مکالمات در این پلت فرم استفاده می نماید. این اپلیکیشن برای مدت کوتاهی در سال ۲۰۱۹ بسته شد اما بعد از اینکه لیژی اصلاحات لازم را انجام داد، باردیگر فعالیتش را ازسرگرفت.
بر اساس گزارش رویترز، برخی از تازه واردها در این بازار با وقفه در فعالیت روبرو شده اند. شرکت Inke Ltd اپلیکیشنی به نام Duihuaba را عرضه نمود که افراد مشهور، منتقدان حوزه مد و سرمایه گذاران حرفه ای را برای میزبانی گفت و گوهایش استخدام کرده بود. اما دو هفته بعد از شروع، یک دفعه فعالیت این اپلیکیشن را بدون توضیح متوقف و اعلام نمود به اصلاحات بیشتری نیاز دارد.
منبع: سئو بوی