به گزارش سئو بوی توییتر قابلیت چت رومهای صوتی زنده خود به نام Twitter Spaces را به روی کاربران اندروید گشود.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، پس از طریق اندازی نسخه بتای خصوصی این محصول در اواخر دسامبر ۲۰۲۰، این تجربه برای کاربران منتخب در iOS گشوده شده بود و الان برای کاربران اندروید فراهم گشته است. توییتر اعلام نمود فعلا کاربران اندروید تنها می توانند وارد Spaces شده و صحبت کنند اما خودشان نمی توانند چت روم صوتی لایو را آغاز کنند. این شرکت بدون دادن زمان مشخص، اعلام نمود قابلیت مذکور بزودی عرضه می شود.

توییتر از زمان ارائه نسخه بتای Spaces، در ماههای بعد آن به سرعت کوشش کرد و درباره نقشه راه خود نسبتا شفاف بود.

تیم طراح Spaces ماه گذشته میزبان یک اسپیس بود که در آن کاربران برای نظرخواهی، سوال پرسیدن و شناختن آنچه توییتر در دست ساخت دارد، دعوت شدند. توییتر در این چت صوتی زنده تایید نمود که Spaces در مارس برای اندروید عرضه می شود. همینطور قول داده بود نحوه نمایش شنوندگان را اصلاح کند که چنین کاری را هم انجام داد.

بر اساس گزارش تک کرانچ، قابلیتهای Spaces هم بعد از طراحی شدن و نمونه اولیه، در اختیار عموم قرار داده شدند که شامل قابلیتهایی نظیر عناوین و توصیفها، گزینه های برنامه ریزی، حمایت برای میزبانان مشترک و ناظران، شنوندگان میهمان و موارد دیگر هستند. توییتر همینطور کارت پیش نمایش که در تایم لاین ظاهر می شود را آپدیت کرد و قابلیت کپشن آنرا نام گذاری مجدد کرد تا از نقطه نظر دسترس پذیری، دقیقتر باشد.





منبع:

You may also like