یک سازمان قانونگذار در استرالیا مشغول بررسی هایی است تا به کاربران اختیاراتی دهد نوع اطلاعاتی را که می خواهند با گوگل و شرکتهای فناوری تبلیغاتی به اشتراک گذارند را مشخص کنند.
به گزارش سئو بوی به نقل از رویترز، یک سازمان قانونگذار استرالیایی می خواهد به کاربران اینترنت حق تصمیم گیری درباره اطلاعاتی دهد که شرکتهای فناوری مانند گوگل با مشتریان تبلیغاتی خود به اشتراک می گذارند. چنین اقدامی بخشی از تلاشهای دولت این کشور برای کاهش سلطه شرکتهای فناوری است. از طرفی کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا (ACCC) هم پیشنهاد کرده تا توانایی شرکتهای بزرگ برای دسترسی به تاریخچه آنلاین کاربران برای فروش متقاطع محصولات و کالاها محدود شود. این پیشنهادات بخشی از گزارش ACCC درباره تبلیغات دیجیتال در استرالیا است. ارزش این بازار در استرالیا ۲.۶ میلیارد دلار تخمین زده می شود و به قول این قانونگذار حوزه مذکور فاقد رقابت، شفافیت و گزینه های انتخابی است. همینطور کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا تخمین می زند سهم گوگل از درآمد تبلیغات دیجیتال باتوجه به نوع سرویس این شرکت بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد است. علاوه بر آن، در این پیشنهادات بخش جدیدی به کمپین سازمان قانونگذار برای نظارت بر قدرت شرکتهای آنلاین (گوگل و فیس بوک) در استرالیا اضافه شده است. این درحالی است که استرالیا تصمیم دارد با تصویب قانونی شرکتهای بزرگ فناوری همچون گوگل را وادار کند برای انتشار اخبار و محتوای رسانه های محلی، هزینه ای به آنها پرداخت کنند. از طرفی گوگل اعلام نموده در صورت تصویب این موضوع، گزینه جستجو در این کشور را حذف می کند.
منبع: سئو بوی
به گزارش سئو بوی به نقل از رویترز، یک سازمان قانونگذار استرالیایی می خواهد به کاربران اینترنت حق تصمیم گیری درباره اطلاعاتی دهد که شرکتهای فناوری مانند گوگل با مشتریان تبلیغاتی خود به اشتراک می گذارند. چنین اقدامی بخشی از تلاشهای دولت این کشور برای کاهش سلطه شرکتهای فناوری است. از طرفی کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا (ACCC) هم پیشنهاد کرده تا توانایی شرکتهای بزرگ برای دسترسی به تاریخچه آنلاین کاربران برای فروش متقاطع محصولات و کالاها محدود شود. این پیشنهادات بخشی از گزارش ACCC درباره تبلیغات دیجیتال در استرالیا است. ارزش این بازار در استرالیا ۲.۶ میلیارد دلار تخمین زده می شود و به قول این قانونگذار حوزه مذکور فاقد رقابت، شفافیت و گزینه های انتخابی است. همینطور کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا تخمین می زند سهم گوگل از درآمد تبلیغات دیجیتال باتوجه به نوع سرویس این شرکت بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد است. علاوه بر آن، در این پیشنهادات بخش جدیدی به کمپین سازمان قانونگذار برای نظارت بر قدرت شرکتهای آنلاین (گوگل و فیس بوک) در استرالیا اضافه شده است. این درحالی است که استرالیا تصمیم دارد با تصویب قانونی شرکتهای بزرگ فناوری همچون گوگل را وادار کند برای انتشار اخبار و محتوای رسانه های محلی، هزینه ای به آنها پرداخت کنند. از طرفی گوگل اعلام نموده در صورت تصویب این موضوع، گزینه جستجو در این کشور را حذف می کند.
منبع: سئو بوی