سئو بوی: شرکت اپل با انتشار بیانیه جدید اعلام نموده است تمامی افرادی که با حمله و شورش به فروشگاه های اپل استور در آمریکا محصولات و گوشیهای آیفون را به سرقت برده اند، ردیابی شده و سپس از کار خواهند افتاد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، اپل که اخیرا فروشگاه های خودرا پس از دوران قرنطینه ناشی از کرونا بازگشایی کرده بود، هفته گذشته مجبور شد تحت تاثیر شورش و اعتراضات اخیر مردم آمریکا بار دیگر فروشگاه های اپل استور خودرا در این کشور ببندد.
همزمان با ادامه اعتراضات شدید مردم آمریکا به کشته شدن یک فرد غیر مسلح سیاه پوست توسط رفتار خشونت آمیز نیروهای پلیس و سپس توییت تهدید آمیز ترامپ، رئیس جمهور این کشور، خیلی از فروشگاه های حضوری اپل استور در مناطق مختلف ایالات متحده مورد هدف و حمله معترضان و شورشگران قرار گرفت و در خیلی از موارد علاوه بر آزار زدن به فروشگاه ها، محصولات آنها را نیز به سرقت و غارت بردند.
حالا طبق گزارش جدیدی که در سایت ۷news آمده است، شرکت اپل به تمامی افرادی که گوشیهای آیفون را در جریان شورش های اخیر از فروشگاه های اپل استور به سرقت برده اند با ارسال پیامی کاملا جدی آگهی داده است که آنها بطور کامل ردیابی و ردگیری شده و تحویل نهادهای قضایی و پلیس داده خواهند شد.
علاوه بر این، اپل در این پیام تاکید کرده است که تمامی محصولات و گوشیهای آیفون که به سرقت برده شده اند از کار خواهند افتاد و سارقان قادر نخواهند بود حتی این گوشیها را روشن و سپس استفاده کنند.
همچون فروشگاه های اپل استور که به شدت مورد حمله و هجوم شورشگران آمریکایی قرار گرفته است، می توان به فروشگاه های مستقر در نیویورک، مینیاپولیس، فیلادلفیا و واشنگتن اشاره نمود.
اپل پیش تر نیز به سبب شیوع گسترده و پاندمی ویروس کرونا مجبور شده بود از ماه مارس سال جاری میلادی تمامی فروشگاه های حضوری خودرا در سراسر جهان همچون ایالات متحده آمریکا تعطیل کند و حالا بنظر می رسد که با اضافه شدن شورش های اخیر مردم آمریکا و صدمات شدید ناشی از آن، خسارات هنگفتی را متحمل شده است.




منبع:

You may also like