سئو بوی: صندوق های ایستاده دارای تنوع های بسیار بالایی می باشند. رای مثال زمانی که به بانک ها مراجعه می کنید از صندوق ایستاده نوبت خود را دریافت می کنید.

صندوق دیواری چیست ؟

همیشه هنگامی که حرف از صندوق به میان می آورید ناخود آگاه به فکر نگهداری از اشیائی خواهید افتاد . این اشیاء ممکن است هر چیزی باشد . صندوق ها همیشه برای نگهداری ها طراحی و ساخته شده اند. اما برخی از این صندوق ها به گونه ای طراحی شده اند که بر روی دیوار قرار می گیرند . برخی از این صندوق ها را می توان در درون دیوارها نیز تعبیه کرد . گاهی برخی از این صندوق دیواری ها را بر روی درب ها جایگذاری می کنند.

صندوق دیواری را می توان در اکثر مراکزی که می روید مشاهده کنید که البته بسته به نوع صندوق ها بسیار متفاوت می باشند.

کاربرد صندوق دیواری چیست ؟

صندوق دیواری بنا به محلی که در آنجا تعبیه می شود کاربرد های مختلفی خواهد داشت . برای نمونه هنگامی که شما وارد مدرسه ای می شوید بسیاری از صندوق های دیواری توجه شما را به خود جلب می کنند که عبارتند از صندوق های انتقادات و پیشنهادات ( که در این صندوق ها دانش آموزان می توانند به صورت ناشناس پیام هایی را برای مدیران و یا معاونان مدرسه داشته باشند ، از این طریق بسیاری از انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد مدرسه و معلمان و مراسمات اعلام می کنند ) صندوق های صدقات ( این نمونه از صندوق ها برای جمع آوری صدقات در بسیاری از مراکز ها بر روی دیوار ها نصب می گردند که شما در بیشتر مراکز اداری شاهد آنها خواهید بود ) صندوق های پست ( در این صندوق ها نیز موارد پستی ریخته می شوند ) و بسیاری از صندوق های دیگر . شما می توانید با نصب کردن صندوق های دیواری در انجام بسیاری از فعالیت های خود در مراکز کارگاهی و یا دولتی و .. از افراد مشورت بگیرید . در این صورت خواهید دید که راندمان کاری شما و همکارانتان تا چه اندازه افزایش می یابد. همانطور که اطلاع دارید یکی از راه های به پیشرفت رسیدن استفاده از اطلاعات همه ی افراد می باشد

صندوق ایستاده چیست ؟

با شنیدن کلمه ی صندوق ایستاده همه به یاد صندوق های صدقاتی که در گوشه کناره های خیابان ها جا خوش کرده اند خواهیم افتاد. اما باید به شما بگوییم که صندوق های ایستاده دارای تنوع های بسیار بالایی می باشند. نمونه ها این صندوق ها را شما روزانه در مکان های بسیار زیادی شاهد خواهید بود ،که شاید برخی از کارهای شما را نیز راه انداخته اند اما توجه ویژه ای را به خود جلب نکرده اند . برای مثال زمانی که به بانک ها مراجعه می کنید از صندوق ایستاده نوبت خود را دریافت می کنید. در کنار آن نذورات خود را در صندوق شیشه ای صدقات که به صورت صندوق ایستاده میباشد، هدیه می کنید و همینطور ادامه می دهید بی آنکه بدانید که صندوق ایستاده چه تاثیرات مثبتی در زندگی شما دارند. صندوق ها نوعی در برگیرنده ها تلقی می شوند . شما می توانید از صندوق ایستاده به عنوان در برگیرنده بسیاری از اطلاعات استفاده نمایید . برای اینکه شما بتوانید نمونه های خاصی از صندوق های ایستاده را مشاهده کنید می توانید از سایت ما دیدن کنید.

کاربرد صندوق ایستاده چیست ؟

کاربرد های این نوع از صندوق ها بسیار زیاد می باشد و بسته به نوع سفارش کاربرد ها متفاوت هستند . کاربرد بیشتر صندوق ها همانطور که ذکر شد دادن برخی از اطلاعات به افراد می باشد . البته گاهی صندوق ها محتویات مالی دارند که ای محتویات فقط مخصوص نهاد های خاص نذورات می باشد. اما این نوع از صندوق ها در بیشتر مراکز کاربرد های خاصی دارند. در مدارس از این صندوق ها استفاده های بهینه ای برای توسعه و بهبود وضعیت مدرسه خواهند کرد. در برخی از ادارات نیز برای بالا بردن راندمان های کاری افراد از این صندوق ها به عنوان صندوق های انتقادی و پیشنهادی استفاده می گردد. کاربرد صندوق ها را افرادی که سفارش ساخت صندوق ایستاده می دهند تعیین می کنند. یعنی در ابتدا برای کار خاصی صندوق ویژه ای  را در نظر می گیرند و سپس اقدام به ساخت صندوق های ایستاده می نمایند. این صندوق ها در بسیاری از مراکز دارای کاربرد های بسیاری می باشند. برای نمونه در مراکز خرید می توان از این صندوق ها با جنس های پلکسی استفاده نمود و در کنار صندوق نذورات تبلیغاتی را برای افراد درنظر گرفت.

صندوق پیشنهادات | صندوق انتقادات

صندوق پیشنهادات و انتقادات معمولا در اکثر شرکت ها و سازمانها لازم است و به طور کلی در ساختمان های ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی در جایی که ارباب رجوع در رفت و آمد است قابل نصب است .

معمولا صندوقی در کنار ستون یا دیوار به چشم می خورد که روی آن نوشته «ارتباط با مدیر عامل» یا «انتقادات و پیشنهادات»، این صندوق ها جهت ارتباط مستقیم با افراد مراجعه کننده استفاده می شود تا شخص بدون هیچ دغدغه ای تذکرات، پیشنهادات و در خواست های خود را در آن بیاندازد.

 

 

در موسسه ایده بان معمولا این صندوق ها از جنس پلکسی گلاس ساخته می شود و به درخواست مشتری در طرح ها و رنگ های مختلف قابل اجرا می باشد.

صندوق های پیشنهادات ساخته شده توسط کارشناسان خبره بسیار خلاقانه بوده و امکان تولید هر گونه طرحی که مناسب برند و هویت برند سازمان شما باشد ممکن است  , برخی از صندوق های پیشنهادات ایده بان دارای قفل بوده و می توان مطمئن بود فقط توسط پرسنل دارای دسترسی قابل بررسی باشد .

راهنمایی قبل از سفارش صندوق دیواری و ایستاده:

در زمانی که شما قصد دارید که سفارش صندوق دیواری یا ایستاده را بدهید بهتر است این موضوع را در نظر بگیرید که برای چه منظوری می خواهید صندوق های دیواری و یا ایستاده داشته باشید . پس از تعیین نوع صندوق حال باید برای جنس ساخت آن تصمیم بگیرید که مهم است بدانید چه نوع جنسی با چه قیمت تمام شده ای برای شما قابل ارزش تر خواهد بود . قفل داشتن یا نداشتن این صندوق ها بسیار مهم می باشد در برخی مواقع شما جنسی را برای ساخت صندوق خود در نظر می گیرید که تحت هیچ شرایطی نمی توانید قفل مرغوبی را بر روی آن نهادینه کنید . پس در نظر گرفتن جنس بسیار مهم می باشد . گاهی افراد صندوق هایی را سفارش می دهند که برای موارد پستی استفاده دارند. این گونه از صندوق ها بیشتر بر روی درب ها کارآیی دارند که باید از نحوه قرار گیری آن ها اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به سفارش صندوق کنید. اما در برخی مواقع صندوق های آماده ای وجود دارند که شما فقط باید اقدام به سفارش صندوق دیواری و یا ایستاده کنید در آن زمان صندوق آماده را برای شما خواهند آورد که نمونه ی آن صندوق های صدقات خواهد بود.

 

You may also like