به گزارش سئو بوی اپلیکیشن پیام رسان سیگنال تهدید کرد در صورتیکه قانون عدم رمزنگاری پیام های رد و بدل شده در ایالات متحده آمریکا به تصویب برسد، از بازار این کشور خارج خواهد شد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، اپلیکیشن پیام رسان سیگنال که از زمان شیوع گسترده ویروس کرونا و خانه نشینی بالغ بر نصف به جمعیت جهان، تعداد کاربرانش افزایش قابل توجهی پیدا کرده است، اخیرا از به تصویب رسیدن قانون عدم رمز نگاری پیام های رد و بدل شده میان کاربران در ایالات متحده آمریکا به شدت انتقاد و تهدید کرده است در صورتیکه این قانون اجرایی شود، از بازار این کشور خارج شده و دیگر امکان دسترسی به این اپلیکیشن را برای کاربران آمریکایی نخواهد داد.
چند روز پیش سازمان غیرانتفاعی توسعه دهنده اپلیکیشن ها با انتشار پستی به یک قانون در حال تصویب در کنگره ایالات متحده آمریکا در مورد مقابله با رمزنگاری در اپلیکیشن های پیام رسان اشاره کرده بود.
شرکت توسعه دهنده اپلیکیشن پیام رسان سیگنال هم بعد از انتشار این پست، پیامی را در وبلاگ رسمی خود منتشر و تصریح کرد: الان که کاربران بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند بهره مندی از مزایای رمزنگاری در اپلیکیشن های پیام رسان هستند، قوانین جدیدی در ایالات متحده آمریکا در حال تصویب است که تهدیدی جدی برای امنیت سایبری و حریم خصوصی کاربران به حساب می آید.
اپلیکیشن سیگنال که با استفاده از ساز و کار رمزنگاری نقطه به نقطه امنیت سایبری نسبتاً بالایی را برای کاربرانش و مقام می آورد، بر این باور است که علیرغم تمام توجیه ها به تصویب رسیدن چنین قانونی بیشتر به ضرر کاربران عادی خواهد بود چون که مجرمان در نهایت راهی برای انجام کارهای خلاف خود در فضای مجازی پیدا خواهند کرد.
گفته می شود این قانون نحوه مبارزه با سوء استفاده از کودکان را به شرکت های فناوری متذکر شده و دیکته می کند.



You may also like