به گزارش سئو بوی شرکت انویدیا به دنبال افزایش نگرانی های جهانی از شیوع ویروس خطرناک و کشنده کرونا از شرکت در رویداد سالانه کنگره جهانی موبایل (MWC 2020) انصراف داد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، شرکت انویدیا که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه در جهان محسوب می شود، اخیرا با انتشار بیانیه و اطلاعیه ای رسمی اعلام نموده است که تحت تاثیر افزایش نگرانی های جهانی از شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در رویداد سالانه کنگره جهانی موبایل در بارسلون (MWC ۲۰۲۰) حضور پیدا نخواهد کرد.
این در حالیست که خیلی از کارشناسان و مفسرین فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام نموده بودند که شرکت های تکنولوژی و تولیدکنندگان برتر گوشیهای هوشمند به احتمال زیاد تحت تاثیر از حضور و شرکت در این رویداد سالانه و جهانی سرباز خواهند زد.
آنها همین طور پیش بینی کرده بودند که ویروس کرونا برگزاری موفقیت آمیز و عادی کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۲۰ را به شدت تحت تاثیر قرار داده و تهدید خواهدنمود.
ویروس خطرناک و کشنده کرونا که شیوع گسترده آن از اوایل ماه ژانویه سال جاری میلادی رسانه ای شد، تابحال جان بالغ بر ۸۰۰ نفر را در چین گرفته و بیشتر از ۳۵ هزار نفر در کشورهای جهان را مبتلا کرده است. هنوز منشا این ویروس خطرناک شناخته نشده ولی تاثیرات و تبعات منفی بسیار گسترده ای بر اقتصاد چین و سایر کشورهای جهان داشته است.
کنگره جهانی موبایل که بدون شک یکی از بزرگترین رویدادهای جهان تکنولوژی و موبایل در جهان محسوب می شود، هر ساله در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می گردد و میزبان شرکت های بزرگ فعال در حوزه فناوری است تا جدیدترین دستاوردها و محصولات خودرا در زمینه گوشیهای هوشمند در معرض بازدید شرکت کنندگان قرار دهند و بدین ترتیب نظر و توجه خیل عظیمی از علاقمندان به موبایل را به خود جلب کنند.
این رویداد در تاریخ ۲۴ تا ۲۷ فوریه سال ۲۰۲۰ در شهر بارسلون اسپانیا انجام می شود.
نکته ای که تابحال سبب نگرانی شرکت های مختلف شده است، حضور و شرکت شرکت های چینی در این رویداد جهانی است. همین مورد باعث شده است تا خیل عظیمی از بازگشت کنندگان و شرکت کنندگان از شرکت و حضور در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ انصراف دهند و دلیل آنرا نیز خطرات مربوط به حفظ بهداشت عمومی در ارتباط با ویروس کرونا معرفی کنند.
انویدیا چهارمین شرکت پس از اریکسون، ال جی و زد تی ای بشمار می رود که از حضور در رویداد MWC ۲۰۲۰ خودداری کرده و انصراف داده است. در واقع این شرکت اولین شرکت آمریکایی است که چنین تصمیمی را اتخاذ نموده است.
طبق آخرین اخبار و آمارهای انتشار یافته در وب سایت ورج، شرکت های کوالکام، لنوو، شیائومی، ویوو و آنر تابحال همچون شرکت هایی بوده اند که می خواهند در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و از جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه موبایل و تکنولوژی رونمایی کنند.



You may also like