سئو بوی: مدیرعامل شاتل موبایل از ارائه مجموعه متنوعی از راهکارهای سازمانی مبتنی بر شبکه تلفن همراه و سیمکارت به اصناف، شرکت ها، سازمان ها و نهادها آگاهی داد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا بنابراعلام شاتل موبایل، آرش کریم بیگی درباب ارائه راهکارهای سازمانی مبتنی بر شبکه تلفن همراه اظهار داشت: راهکارهای قابل ارائه به سازمان ها در دو دسته کلی راهکارها و محصولات ارتباطی سازمانی عمومی مبتنی بر بستر شبکه تلفن همراه و راهکارهای سازمانی اختصاصی سازی شده برمبنای نیازمندی های صنعت متقاضی و شناسایی و پاسخگویی به آنها، با طراحی و سفارشی سازی خاص آن مجموعه عرضه می شوند.
وی اضافه کرد: با بررسی جزئیات و تحلیل دقیق نیازمندی های سازمان ها، راهکار نهایی و ظرفیت های بالقوه همکاری بین دو مجموعه از طرف شاتل موبایل پیشنهاد می شوند که همچون این راهکارها می توان به ارائه سیمکارت سازمانی، راهکارهای ارتباطی شبکه اختصاصی و امن مبتنی بر APN شاتل موبایل و همین طور راهکارهای سازمانی مبتنی بر همگرایی ارتباطات ثابت و همراه یا همان FMC اشاره نمود.
مدیرعامل شاتل موبایل همین طور آمادگی کامل واحد راهکارهای سازمانی این اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری ۳G و ۴G را در جهت ارائه راهکارهای سازمانی اختصاصی اعلام نمود و اضافه کرد: تمامی مشتریان سازمانی، شامل فروشگاه ها، واحدهای صنفی، مجموعه های خدماتی، شرکت ها، سازمان ها و نهادها برای آشنایی با راهکارهایی سازمانی عمومی و اختصاصی شاتل موبایل می توانند با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰ ۰ تماس بگیرند و یا با نشانی پست الکترونیک b۲b@shatel.ir مکاتبه کنند.
منبع: سئو بوی
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا بنابراعلام شاتل موبایل، آرش کریم بیگی درباب ارائه راهکارهای سازمانی مبتنی بر شبکه تلفن همراه اظهار داشت: راهکارهای قابل ارائه به سازمان ها در دو دسته کلی راهکارها و محصولات ارتباطی سازمانی عمومی مبتنی بر بستر شبکه تلفن همراه و راهکارهای سازمانی اختصاصی سازی شده برمبنای نیازمندی های صنعت متقاضی و شناسایی و پاسخگویی به آنها، با طراحی و سفارشی سازی خاص آن مجموعه عرضه می شوند.
وی اضافه کرد: با بررسی جزئیات و تحلیل دقیق نیازمندی های سازمان ها، راهکار نهایی و ظرفیت های بالقوه همکاری بین دو مجموعه از طرف شاتل موبایل پیشنهاد می شوند که همچون این راهکارها می توان به ارائه سیمکارت سازمانی، راهکارهای ارتباطی شبکه اختصاصی و امن مبتنی بر APN شاتل موبایل و همین طور راهکارهای سازمانی مبتنی بر همگرایی ارتباطات ثابت و همراه یا همان FMC اشاره نمود.
مدیرعامل شاتل موبایل همین طور آمادگی کامل واحد راهکارهای سازمانی این اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری ۳G و ۴G را در جهت ارائه راهکارهای سازمانی اختصاصی اعلام نمود و اضافه کرد: تمامی مشتریان سازمانی، شامل فروشگاه ها، واحدهای صنفی، مجموعه های خدماتی، شرکت ها، سازمان ها و نهادها برای آشنایی با راهکارهایی سازمانی عمومی و اختصاصی شاتل موبایل می توانند با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰ ۰ تماس بگیرند و یا با نشانی پست الکترونیک b۲b@shatel.ir مکاتبه کنند.
منبع: سئو بوی