سئو بوی: تولید کنندگان محتوا در یوتیوب باید مشخص کنند هدف آنها کودکان هستند یا خیر. در صورتیکه هدف ویدئو کودکان باشد، یوتیوب تبلیغات هدفمند در آنها را حذف می کند.
به گزارش سئو بوی به نقل از دیلی میل، شبکه اجتماعی یوتیوب از این پس تولیدکنندگان محتوا را ملزم می کند تا بطور واضح مشخص کنند محتوای آنها به کودکان متعلق می باشد یا خیر. یوتیوب بعد از مشخص شدن محتوای مذکور، تبلیغات در ویدئوها که هدف آنها کودکان است را حذف می کند. هدف این شبکه اجتماعی از اقدام مذکور پیروی از قوانین نظارت بر جمع آوری اطلاعات درباب کودکان است. چندی پیش یوتیوب متهم شد با انتشار تبلیغات هدفمند در کانال های محبوب کودکان، قانون حفاظت از اطلاعات کودکان در آمریکا را زیر پا می گذارد. این شکایت در خارج از دادگاه باپرداخت ۱۷۰ میلیون دلار جریمه و شرایطی خاص تسویه شد. اقدامات مذکور نیز جهت همخوانی با شرایط تسویه انجام شده اند. بر طبق شرایط تسویه، یوتیوب اجازه ندارد الگوریتم های تبلیغاتی هدفمند خودرا برای کودکان کمتر از ۱۳ سال اجرا نماید.


منبع:

You may also like