به گزارش سئو بوی شایعات انتشار یافته حاکیست که اپل می خواهد بریدگی بالای صفحه نمایش را در نسل بعدی گوشیهای آیفون حذف کند.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، یکی از بارزترین مشخصات و خصوصیت های ظاهری آیفون ایکس که در رویداد اختصاصی اپل در سپتامبر سال قبل رونمایی گردید، بریدگی بالای صفحه نمایش معروف به notch بود که نظر خیلی از کارشناسان و کاربران را به سمت و سوی خود جلب کرد و همزمان با آن، موج بزرگی از انتقادات هم به سمت و سوی این غول تکنولوژی آمریکایی جاری شد.
حالا تازه ترین اخبار و شایعات انتشار یافته در وب سایت gsmarena از آن حکایت می کند که اپل می خواهد بریدگی بالای صفحه نمایش را در نسل بعدی گوشیهای آیفون حذف کند. این بدان معناست که اپل تصمیم گرفته است نسبت به خیلی از انتقادات وارده از جانب کاربران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری واکنش نشان دهد.
بنژامین گسکین، یکی از تحلیل گران معروف محصولات اپل، اخیرا در صفحه شخصی خود در اینباره نوشته و این احتمال را بسیار قوی خوانده است.
این در حالیست که پس از رونمایی اپل از آیفون ۱۰ که به خصوصیت ظاهری جدیدی، بریدگی بالای صفحه نمایش، مجهز بود، خیلی از شرکت های تولیدکننده موبایل به فکر طراحی و تولید گوشیهای هوشمند با این خصوصیت ظاهری افتادند، بگونه ای که خیل عظیمی از گوشیهای هوشمند جدیدی که از سال قبل تابحال معرفی و روانه بازارهای جهانی موبایل شده اند، اغلب آنها بویژه گوشیهای چینی، از قابلیت بریدگی بالای صفحه نمایش بهره برده اند.



You may also like