به گزارش سئو بوی معاون فناوری شرکت ملی پست اعلام نمود: متقاضیانی که کارت سوخت آنها در باجه های معطله است از الان می توانند بدون رفتن به دفاتر پستی کارت خویش را دریافت نمایند.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، سید میثم حسینی لر اظهار نمود: در جهت ارتقای مشتری مداری و صرفه جویی در زمان مشتریان، گزینه ی در بخش رهگیری کارت سوخت در سایت پست بوجود آمده است تا متقاضیان در صورت تمایل به دریافت کارت در محل مورد نظر، با ورود اطلاعات لازم و پرداخت هزینه ارسال پیشتاز بر مبنای نرخ نامه پستی؛ کارت سوخت خویش را در آدرس اعلام شده دریافت نمایند.
معاون فناوری اطلاعات شرکت ملی پست با اشاره به اینکه کارت های سوخت صرفاً یکبار جهت تحویل به در منزل فرد متقاضی خواهد رفت و در صورت نبودن گیرنده، آدرس اشتباه و یا تغییر محل سکونت به باجه های معطله برگشت داده می شود افزود: قبل از این فرد متقاضی کارت سوخت، با رفتن به سایت epolice و دریافت کد رهگیری ۲۴ رقمی، به بخش رهگیری در سایت شرکت ملی پست رجوع و بعد از آگاهی از محل نگهداری کارت خود در باجه های معطله پست مبادرت به رجوع حضوری و دریافت کارت خود می کرد.
بنا بر اعلام شرکت پست، وی عنوان کرد: این روند از سویی سبب ایجاد صف های طولانی و هدر رفت زمان مشتریان گردیده بود و از جانب دیگر اعتراض خیلی از کاربران را جهت اصلاح فرآیند موجود به دنبال داشت.
حسینی لر در انتها تصریح کرد: کاربران می توانند از روش جدید برای دریافت کارت خود اقدام و در غیر این صورت با رجوع حضوری و روش پیشین کارت خویش را دریافت نمایند.



You may also like