سئو بوی: شرکت مایکروسافت از کاربران خواسته از اینترنت اکسپلورر استفاده نکنند برای اینکه این مرورگر قدیمی است و از استانداردهای جدید وب پشتیبانی نمی نماید.

به گزارش سئو بوی به نقل از دیلی میل، مایکروسافت از کاربران خود می خواهد جستجوی وب در «اینترنت اکسپلورر» را متوقف کنند.
«کریس جکسون» مدیر ارشد امنیت سایبری این شرکت فناوری از کاربران خواسته از این مرورگر قدیمی استفاده نکنند. این در شرایطی است که مایکروسافت از سال ۲۰۱۵ میلادی باز بطور رسمی این سرویس را قطع کرد.
در مقابل جکسون از کاربران خواسته از مرورگرهای مدرن تری استفاده کنند که مجهز به استانداردهای وب فعلی هستند. همین طور وی در یک پست وبلاگی دلیلهای اینکه چرا کاربران باید از مرورگرهای جدید استفاده کنند را باز بیان کرده است.
بسیاری از کاربران از مرورگرهایی مانند گوگل کروم، فایرفاکس یا مرورگر «ادج» مایکروسافت استفاده می نمایند. اما برخی کسب وکارها هنوز هم از «اینترنت اکسپلورر» استفاده می نمایند.
جالب آنکه جکسون در این پست وبلاگی «اینترنت اکسپلورر» را حتی بعنوان یک مرورگر معرفی نمی نماید.
او در این باره می نویسد: «اینترنت اکسپلورر» یک چاره همسان سازی است. ما از استانداردهای جدید وب پشتیبانی نمی نماییم. هرچند خیلی از وب سایت ها در این پلت فرم مشکلی ندارند اما توسعه دهندگان بطور کلی از اینترنت اکسپلورر برای تست ها استفاده نمی کنند. آنها از مرورگرهای مدرن استفاده می نمایند.
همچنین بگفته جکسون هنگامیکه شرکت ها همچنان به استفاده از «اینترنت اکسپلورر» ادامه می دهند، در نهایت مجبور می شوند هزینه ای اضافی برای پشتیبانی از نرم افزارهای قدیمی پرداخت کنند که با گذر زمان انباشته می شود.

You may also like