به گزارش سئو بوی نماینده سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس بابیان اینکه نمی توان مقابل تکنولوژی ایستاد، اظهار داشت: سرنوشت کشور وابسته به فناوری اطلاعات است.

به گزارش سئو بوی به نقل از مهر، احمد همتی بعدازظهر چهارشنبه در نشست فعالان و نخبگان حوزه آی تی و آی سی تی استان سمنان با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و علیرضا آشناگر استاندار سمنان به میزبانی سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن بیان اینکه اگر بگوییم آینده جهان وابسته به فناوری اطلاعات است حرف گزافی نگفتیم، اظهار داشت: بدون شک سرنوشت کشورها به این تکنولوژی بستگی دارد.
وی ضمن بیان اینکه در آینده نه چندان دور، دولت ها به این سبک و سیاق فعالیت نخواهند کرد، افزود: دستگاه ها، نهادها و دولت با شرایطی ویژه و برگرفته از فناوری و علوم نوین عرضه خدمات خواهند داشت.
عضو خانه ملت ضمن بیان اینکه به جای مقابله و ایستادگی در مقابل تکنولوژی، باید بر آن مسلط شده و از آن بهره مند شد، اظهار داشت: باید یاد بگیریم که در مقابل علم و تکنولوژی نباید ایستاد و به جای آن باید به دنبال راهکار بود.
همتی در ادامه خاطرنشان کرد: تمرکز می بایست برروی اهدافی باشد که برای انقلاب تعریف شد و راه تحقق آن تسلط بر علم، تکنولوژی و فناوری است.
وی ضمن بیان اینکه با استفاده از تکنولوژی، می توان راه ایستادگی در مقابل کشورهای زورگو و سلطه طلب را فراگرفت، افزود: باید از نوآوری های جوانان و علم و دانش این قشر پر تلاش و پویا بهره مند شویم جوانان نیرویی مناسب و فرصتی مغتنم به منظور مقابله با دشمنان و بدخواهان هستند.

You may also like