سئو بوی: با وجود اینکه کنسول بازی پلی استیشن ۴ موسوم به PS۴ از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، اما کنسول بازی نینتندو سوئیچ سال ۲۰۱۸ را به نفع خود تمام کرد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، رقابت تنگاتنگی که میان شرکت های مختلف و غول های تکنولوژی در جهان برای تولید و عرضه کنسول های بازی درگرفته است، بنظر می رسد که هرروز بیشتر از قبل شده و آنها اهتمام دارند با نمایش و انتشار قابلیت های جدیدی، علاوه بر جلب نظر و رضایت کاربران و علاقمندان، میزان فروش خودرا به طرز قابل توجهی بالا برند و بدین ترتیب به افزایش سودآوری و درآمدزایی خود کمک بسزایی کنند.
از مهم ترین رقابت هایی که میان شرکت های مختلف تولیدکننده کنسول های بازی وجود دارد، می توان به ایکس باکس مایکروسافت، پلی استیشن سونی و نینتندو سوئیچ اشاره نمود.
بر اساس گزارش وب سایت bgr، هرچند که نینتندو سوئیچ هیچ گاه نتوانسته است به محبوبیت ایکس باکس مایکروسافت و پلی استیشن سونی نائل شود، اما تازه ترین گزارش های انتشار یافته از آن حکایت می کند که این کنسول بازی توانسته است با ثبت یک رکورد جدید به پرفروش ترین محصول در این حوزه تبدیل گشته و ۱۰.۵ میلیون دستگاه از خودرا در بازارهای جهانی به فروش برساند.
برمبنای آمار و گزارش هایی که توسط مؤسسان تحقیقاتی و آماری نمایش و انتشار یافته است، می توان دریافت که میزان فروش کنسول های بازی پلی استیشن ۴ تا ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی از نینتندو سوئیچ بیشتر بوده است اما این روند با آغاز ماه نوامبر و در ادامه دسامبر، تغییر یافته و اوضاع برعکس می شود به گونه ای که کنسول های بازی نینتندو از سایر رقبای خود در این دو ماه پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی به محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات از این نوع تبدیل گشته و سال قبل را به نفع خود به اتمام رسانده اند.



You may also like