سئو بوی: یک تولید کننده کامپیوتر، پی سی کامپکتی رونمایی می نماید که شبیه یک بلندگوی هوشمند است. این دستگاه ۳۶ درصد از کامپیوتر های رومیزی کم سر و صداتر است.

به گزارش سئو بوی به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت ایسوس پیش از آغاز نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی کامپیوتر های پی سی کامپکت خودرا ارتقا داده است. پی سی کامپکت Mini PC ProArt PA۹۰ آخرین پی سی این خانواده است که مجهز به جدیدترین پردازشگر Core i۹-۹۹۰۰K است. همین طور به قول شرکت عملکرد و قدرت آن برای طراحان و خالقان محتوا مناسب می باشد.
این کامپیوتر بیشتر شبیه یک بلندگوی هوشمند است.
هرچند مدل برتر Mini PC ProArt PA۹۰ مجهز به پردازشگر Core i۹-۹۹۰۰K است اما مدل دیگری از آن با پردازشگر Core i۷-۹۷۰۰K باز ساخته شده است. هر دو کامپیوتر کامپکت نسخه آپدیت شده نسل قبلی کامپیوتر های Mini PCs هستند که عملکردشان ۳۰ درصد ارتقا یافته است.
درکنار این موارد Mini PC ProArt PA۹۰ با گزینه های انتخابی گرافیک Nvidia Quadro P۴۰۰۰ یا P۲۰۰۰ عرضه میگردد و بدین سان قدرت مورد نیاز برای فعالیت های پردازش ویدئو، ادیت عکس و فعالیت های دیگر را فراهم می آورد.
تمام این دستگاه ها مجهز به یک خنک کننده مایع CPU هستند و بنا بر این ۳۶ درصد از کامپیوتر های رومیزی کم سروصداتر هستند.
این کامپیوتر ها برای انجام فعالیت مختلف و همزمان مناسب هستند. RAM دستگاه ها با گزینه انتخابی ۶۴ گیگابایت باز عرضه میگردد اما RAM استاندارد ۳۲ گیگابایت است. فضای ذخیره آن بسیار زیاد است و کاربر می تواند بین دو گزینه ۵۱۲GB M.۲ PCIe SSDs و ۱TB ۲.۵-inch HDD انتخاب نماید.
این دستگاه مجهز به پورت USB۳.۱ در جلو و عقب، چهار پورت نمایشگر در پشت است.
قیمت پی سی های کامپکت هنوز معین نمی باشد اما تخمین زده میگردد بیشتر از هزار دلار باشد. این پی سی کامپکت در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی نمایش داده می شود.

You may also like