به گزارش سئو بوی امروزه انواع چاپگرهای رنگی در ابعاد و توانمندی های مختلف عرضه شده اند، اما عرضه چاپگر رنگی کوچک جیبی که بتوان با استفاده از آن بر روی سطوح کوچک مطالبی چاپ کرد، تازگی دارد.

به گزارش سئو بوی به نقل از نیواطلس، این چاپگر که PrintBrush XDR نام دارد، توسط یک شرکت سوئدی به نام PrintDreams تولید شده و چاپگری جوهری است که با استفاده از یک اپلیکیشن تلفن همراه مدیریت می گردد و با شبکه های وای – فای سازگاری دارد.
با استفاده از اپلیکیشن گوشی طرح گرافیکی تمام رنگی مورد نظر کاربر طراحی شده و سپس این طرح برای چاپ به حافظه چاپگر منتقل می گردد. البته برای این کار می توان از کابل یو اس بی هم استفاده نمود. این چاپگر می تواند حداکثر چهار فایل تصویری را بر روی حافظه خود ذخیره کند. بنابراین استفاده از آن در صورت ذخیره سازی پیش فرض فایل ها بدون وجود گوشی هوشمند هم امکان دارد.
برای چاپ فایل تنها کافی است چاپگر بر روی سطح مد نظر کشیده شود. سنسور بصری چاپگر با برآورد محیط اطراف سرعت و نحوه چاپ متن را مشخص می کند. چاپگر مورد اشاره مجهز به یک باتری لیتیومی ۱۱.۱ ولتی است که برای ۴۰۰۰ بار چاپ قابل استفاده می باشد. قیمت این چاپگر ۲۴۰ دلار است.

You may also like