سئو بوی: به نظر می آید اپل باز با استخدام یکی از طراحان و مهندسان شرکت تسلاموتورز می خواهد به صنعت خودروسازی ورود پیدا کند.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، خبر استخدام اندرو کیم، یکی از طراحان و مهندسان خودروسازی آمریکایی تسلاموتورز در اپل که سالهاست به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال درحوزه تکنولوژی شناخته شده است، حالا نشان داده است که این غول تکنولوژی تصمیم گرفته است همچون برخی دیگر از شرکت ها وارد عرصه خودروسازی شده و از تکنولوژی های جدید همچون خودروهای خودران، برقی و الکتریکی استفاده نماید و بدین ترتیب نقش خودرا در زمینه حفاظت از محیط زیست ایفا کند.

اندرو کیم باز که قبلا در شرکت مایکروسافت فعالیت می کرده است، بتازگی شرکت تسلاموتورز را ترک کرده و پیوستن به اپل در پروفایل شبکه اجتماعی لینکدین وی به وضوح نشان داده است که وی از ماه دسامبر سال جاری میلادی به این غول تکنولوژی آمریکایی پیوسته است.

استخدام مهندس ارشد مکانیک تسلاموتورز در اپل باری دیگر گمانه زنی و شایعاتی را تقویت کرد که این شرکت می خواهد وارد صنعت خودروسازی شود و در پروژه های تولید و توسعه خودروهای خودران، برقی و الکتریکی سهیم شود.

گزارش هایی که پیشتر در فضای مجازی و رسانه ها انتشار یافته بود باز گواه دیگری برای تلاش اپل در ورود به صنعت خودروسازی است به گونه ای که این شرکت از سال ۲۰۱۶ میلادی قصد تولید و توسعه خودروهای خودران و بدون نیاز به راننده را داشته است که البته تابحال به نظر می آید که ساخت کامل این خودروها را به توسعه یک نرم افزار برای خودروهای خودران تقلیل داده و تنها به ایفای نقش تکمیلی خود بسنده کرده است.

از آن زمان تابحال باز گزارش های متعددی انتشار یافته که نشان داده است اپل در تلاش است تا با راه اندازی یک کارخانه اختصاصی به طراحی و تولید خودروهای اختصاصی خودران و برقی بپردازد.




You may also like