سئو بوی: نتایج بررسی فرصت های شغلی درخواستی در شبکه اجتماعی کاریابی لینکدین نشان داده است دو فناوری نوظهور بلاک چین و هوش مصنوعی در زمره پرطرفدارترین ها هستند.

به گزارش سئو بوی به نقل از زددی نت، درخواست ها برای استخدام افرادی که در یکی از این دو زمینه تخصص داشته باشند، روز به روز در حال افزایش می باشد و انتظار می رود روند مذکور در آینده نزدیک هم ادامه داشته باشد.
بررسی مورد اشاره که توسط گای برگر اقتصاددان مشهور انجام شده حاکیست افرادی که در این دو زمینه تخصص داشته باشند می توانند به سرعت شغل دلخواه خودرا بیابند و این دو شغل در ۵ سال آینده جزء برترین شغل ها از نظر سرعت رشد درخواست بازار کار باقی خواهند ماند.
این دو فناوری می توانند خیلی از فرایندهای حرفه ای را تسریع کنند و روش های تازه ای را برای پیشبرد امور به وجود آورند. پس درخواست برای استخدام افرادی در این دو حوزه محدود به شرکت های فناوری نیست و در دیگر حوزه های شغلی باز وجود دارد.
از جمله دیگر مشاغل پرطرفدار در حوزه فناوری اطلاعات می توان به متخصص فروش اپلیکیشن و متخصص علوم داده اشاره نمود. مشاور تامین انرژی خورشیدی باز همچون مشاغل آینده دار در عرصه فناوری است.

You may also like