سئو بوی: اینستاگرام اعلام نمود که کاربران از این پس قادر خواهند بود در بخش پیام های خصوصی (دایرکت) برای دوستان و مخاطبان موردنظر خود پیام صوتی ارسال نمایند.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، اینستاگرام که یکی از بزرگترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان به حساب می آید، اخیرا تغییر و تحولات جدیدی را به پلت فرم خود به وجود آورده و افزوده است تا شباهت بیشتری به اپلیکیشن های پیام رسان شود. در حقیقت به نظر می آید که اینتساگرام می خواهد اولین پلتفرمی باشد که مجموع قابلیت های یک اپلیکیشن پیام رسان و شبکه اجتماعی را در کنار یکدیگر داشته باشد و به کاربرنش این امکان را بدهد تا بتوانند بهتر و راحتتر با دوستان و مخاطبان خود در ارتباط باشند.

اینستاگرام در همین راستا روز گذشته اعلام نمود که کاربران می توانند از این پس در بخش دایرکت یا پیام های خصوصی به ارسال پیام های صوتی اقدام نمایند که این قابلیت بدون شک یکی از پرطرفدارترین قابلیت هایی است که از طرف کاربران اینستاگرام درخواست شده بود.

هفته گذشته بود که قابلیت جدید دیگری تحت عنوان Close Friends به اینستاگرام افزوده شد که در آن کاربران می توانند استوری های خودرا تنها برای تعداد کمی از دوستانشان به اشتراک گذارند.

ارسال پیام صوتی در دایرکت اینستاگرام بدون شکل است که کاربران می توانند با نگه داشتن آیکون میکروفون در بخش پایینی قسمت پیام های خصوصی صدای لحظه ای خودرا ضبط کرده و آنرا برای دوستانشان ارسال نمایند.







You may also like