سئو بوی: مایکروسافت باز اعلام نموده است که می خواهد اولین گوشی هوشمند تاشو و انعطاف پذیر خودرا در سال آینده میلادی معرفی و عرضه نماید.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، حدود یک سال است که غول های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه های خود برای معرفی و عرضه گوشیهای هوشمند تاشو و انعظاف پذیر آگاهی داده اند.

از آنجا که بازار گوشیهای هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت های سازنده باز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید، دیگر نمی دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشیهای هوشمند تاشو و منعطف روی آورده اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

حالا اخیرا به نظر می آید که مایکروسافت باز اولین گوشی هوشمند تاشو و انعطاف پذیر خودرا که مبتنی بر سیستم عامل ویندوز است، در سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی و عرضه خواهدنمود و بدین ترتیب به جریان سازندگان گوشیهای تاشو در جهان خواهد پیوست و با سایر رقبای قدرتمند خود نظیر سامسونگ، ال جی، هواوی و غیره به رقابت خواهد پرداخت.

با اینکه شرکت آمریکایی مایکروسافت پارسال نسخه گوشیهای هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ویندوز را پیچید و ناموفق بودن آنها را در قبال سایر سیستم عامل های موبایلی نظیر اندروید و iOS پذیرفت، حالا باری دیگر اعلام نموده است که می خواهد این سیستم عامل ویندوزی را به گوشیهای هوشمند و تاشوی جدید خود بازگرداند و اطلاعات و قابلیت های جدیدی را به آن اضافه کند تا بتواند نظر طرفداران و کاربرانش را به خود جلب نماید.

بر اساس گزارش های انتشار یافته در وب سایت gsmarena، گفته میگردد این دستگاه جدید باز همچون سایر دستگاه های توسعه داده شده توسط مایکروسافت نظیر لپ تاپ های سرفیس و کنسول جدید ایکس باکس برپایه سیستم عامل اندرومدا احداث و روانه بازارهای جهانی شوند.




You may also like