به گزارش سئو بوی اینستاگرام قابلیت جدیدی را به پلت فرم استوری های خود افزوده است تا کاربران بتوانند استوری های خویش را تنها برای تعداد کمی از دوستان خود به اشتراک گذارند.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، اینستاگرام که یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی تصویر محور در جهان به حساب می آید و در سالهای اخیر بیشتر از پیش مورد استقبال از جانب کاربرانش قرار گرفته است، هر از گاهی با افزودن قابلیت های جدید می خواهد نظر و رضایت طرفداران و کاربرانش را به سمت و سوی خود جذب نماید.

حالا اخیرا اینستاگرام اعلام نموده است که می خواهد با افزودن یک قابلیت جدید تحت عنوان « close friends » به کاربران این امکان را بدهد تا با تعیین و انتخاب تعداد کمی از دوستان و مخاطبان خود در اینستاگرام، استوری های موردنظر خویش را تنها برای این گروه از دوستانشان به اشتراک گذارند.

بر اساس گزارشی که در وب سایت اندروید پلیس آمده است، بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود با قابلیت جدیدی که مقرر است بزودی برای تمامی کاربران اینستاگرام قابل دسترسی و استفاده قرار بگیرد، از مشکلات و سوتفاهم هایی که بعضی از آنها هر از گاهی با آن مواجه می شوند، جلوگیری به عمل بیاورند و بدین ترتیب احساسات، اتفاقات روزمره و استوری های خویش را تنها با دوستان موردنظر خود به اشتراگ بگذارند.




You may also like