سئو بوی: شرکت آمریکایی اسنپ که قبلا هم عینک هایی با فناوری های پیشرفته تولید کرده بود، این دفعه مدل جدیدی از عینک خود به نام اسپکتکلز را با دو دوربین و طراحی آلومینیومی به بازار فرستاده است.
به گزارش سئو بوی به نقل از انگجت، خریداران این عینک با استفاده از اپلیکیشن شبکه اجتماعی اسنپ چت می توانند جلوه های ویژه واقعیت افزوده را به ویدئوهایی که با دوربین های این عینک تهیه می کنند بیفزایند و حساب های کاربری خویش را با تصاویری جذاب به روز کنند.
در حالی که مدل اولیه این عینک که تنها قابلیت ضبط ویدئو را داشت حدود ۱۵۰ دلار قیمت داشت، مدل تازه ۳۵۰ دلار قیمت گذاری شده است. این عینک از اواخر سال جاری میلادی و همزمان با فصل خرید کریسمس در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.
مدل اولیه این عینک با استقبال خوبی مواجه گردید و حدود ۸۰۰ هزار واحد از آن به فروش رفت. برای خرید مدل تازه هم تابه حال ۲۴ هزار سفارش ثبت شده و اسنپ امیدوار است تعداد این مدلها افزایش یابد.
به گزارش سئو بوی به نقل از انگجت، خریداران این عینک با استفاده از اپلیکیشن شبکه اجتماعی اسنپ چت می توانند جلوه های ویژه واقعیت افزوده را به ویدئوهایی که با دوربین های این عینک تهیه می کنند بیفزایند و حساب های کاربری خویش را با تصاویری جذاب به روز کنند.
در حالی که مدل اولیه این عینک که تنها قابلیت ضبط ویدئو را داشت حدود ۱۵۰ دلار قیمت داشت، مدل تازه ۳۵۰ دلار قیمت گذاری شده است. این عینک از اواخر سال جاری میلادی و همزمان با فصل خرید کریسمس در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.
مدل اولیه این عینک با استقبال خوبی مواجه گردید و حدود ۸۰۰ هزار واحد از آن به فروش رفت. برای خرید مدل تازه هم تابه حال ۲۴ هزار سفارش ثبت شده و اسنپ امیدوار است تعداد این مدلها افزایش یابد.