سئو بوی: دولت فدرال استرالیا تا سال ۲۰۲۵ تمامی خدمات خویش را با استفاده از اینترنت عرضه می دهد و دیگر برای انجام هیچ کار دولتی نیازی به رجوع به هیچ اداره ای نخواهد بود.
به گزارش سئو بوی به نقل از زددی نت، مایکل کینان وزیر خدمات انسانی و تحول دیجیتال استرالیا با بیان این خبر اضافه کرد: اجرای این طرح بی سابقه در جهت پیاده سازی چشم اندازی است که برای آینده کشور استرالیا در نظر گرفته شده است.
بر اساس استراتژی ۴۸ صفحه ای دولت استرالیا برای سال ۲۰۲۵ این کشور باید تا آن زمان به یکی از برترین کشورهای جهان در زمینه عرضه خدمات دیجیتال مبدل شود و بعد از اجرای این طرح نه تنها همه اتباع این کشور به خدمات مختلف دولتی با استفاده از گوشی و کامپیوتر دسترسی خواهند داشت، بلکه استرالیا در این زمینه یکی از سه دولت دیجیتال برتر دنیا خواهد بود.
در بخشی از این استراتژی تاکید شده است: همپای بخش خصوصی حرکت کردن کافی نیست و ما در خیلی از موارد نیازمند عرضه خدمات، سیاست گذاری ها و تجارب بهتری هستیم.
استراتژی دولت استرالیا در این زمینه دارای سه بخش است: عرضه خدمات یکپارچه و شخصی سازی شده به مردم، اطلاع رسانی به مردم در این زمینه و بخصوص در مورد نحوه استفاده شهروندان از داده های خود و تولید ظرفیت های لازم توسط دولت برای ورود به عصر دیجیتال.
بر اساس نقشه راه این استراتژی که از این آدرس در دسترس می باشد، اولویت های بخش ها و سازمان های مختلف در این زمینه از سال ۲۰۱۸ تا سال ۲۰۲۰ مشخص شده است. علاقمندان برای مطالعه استراتژی دیجیتال کشور استرالیا می توانند به این نشانی رجوع کنند.
به گزارش سئو بوی به نقل از زددی نت، مایکل کینان وزیر خدمات انسانی و تحول دیجیتال استرالیا با بیان این خبر اضافه کرد: اجرای این طرح بی سابقه در جهت پیاده سازی چشم اندازی است که برای آینده کشور استرالیا در نظر گرفته شده است.
بر اساس استراتژی ۴۸ صفحه ای دولت استرالیا برای سال ۲۰۲۵ این کشور باید تا آن زمان به یکی از برترین کشورهای جهان در زمینه عرضه خدمات دیجیتال مبدل شود و بعد از اجرای این طرح نه تنها همه اتباع این کشور به خدمات مختلف دولتی با استفاده از گوشی و کامپیوتر دسترسی خواهند داشت، بلکه استرالیا در این زمینه یکی از سه دولت دیجیتال برتر دنیا خواهد بود.
در بخشی از این استراتژی تاکید شده است: همپای بخش خصوصی حرکت کردن کافی نیست و ما در خیلی از موارد نیازمند عرضه خدمات، سیاست گذاری ها و تجارب بهتری هستیم.
استراتژی دولت استرالیا در این زمینه دارای سه بخش است: عرضه خدمات یکپارچه و شخصی سازی شده به مردم، اطلاع رسانی به مردم در این زمینه و بخصوص در مورد نحوه استفاده شهروندان از داده های خود و تولید ظرفیت های لازم توسط دولت برای ورود به عصر دیجیتال.
بر اساس نقشه راه این استراتژی که از این آدرس در دسترس می باشد، اولویت های بخش ها و سازمان های مختلف در این زمینه از سال ۲۰۱۸ تا سال ۲۰۲۰ مشخص شده است. علاقمندان برای مطالعه استراتژی دیجیتال کشور استرالیا می توانند به این نشانی رجوع کنند.