سئو بوی: به نظر می آید شبکه اجتماعی اینستاگرام می خواهد قابلیت جدیدی را به استوری های خود بیفزاید تا تنها معلمان و دانش آموزان در یک مدرسه بتوانند به محتوای آن دسترسی داشته باشند.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت ها و امکانات جدیدی را اضافه و عرضه می کنند. این دفعه نیز، طبق اخبار و شواهدی که جین مانچون، یکی از توسعه دهندگان معروف قابلیت های اینستاگرام عرضه داده است، به نظر می آید که شبکه اجتماعی اینستاگرام تصمیم گرفته است که استوری های مخصوص مدارس که فقط دانش آموزان و معلمان به آن دسترسی دارند را، به پلت فرم خود اضافه کند تا بدین ترتیب تنها آموزگاران، مدیران و دانش آموزان فعال در یک موسسه آموزشی و مدرسه بتوانند از آن استفاده کرده، محتوای مورد نظر خویش را در آن به اشتراک بگذارند و از اطلاعات مربوط به مدرسه و محیط آموزشی و آکادمیک خود با خبر و آگاه شوند.

اینستاگرام تابحال در واکنش به انتشار این اخبار اطلاعیه ای منتشر نکرده است ولی به نظر می آید که این شبکه اجتماعی به منظور ایمن سازی محیط آموزشی مدارس و جلوگیری از پرت شدن حواس دانش آموزان در مدارس می خواهد چنین قابلیت جدیدی را به استوری های خود بیفزاید.

البته لازم به ذکر است که مشاهده کدهای مربوط به قابلیت های جدید در اینستاگرام لزوما به معنای اجرایی شدن و عرضه همگانی و عمومی آن نخواهد بود و امکان دارد پس از انجام آزمایش های مختلف، این شبکه اجتماعی تصمیم بگیرد که هیچگاه چنین قابلیتی را به صورت عمومی منتشر نکند.

قابلیت افزودن استوری های اینستاگرام در ماه اوت سال قبل ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی افزوده شد و از همان ابتدا میلیون ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تابحال که حدود بیشتر از یک سال می گذرد، می توان گفت این قابلیت مهمترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تابحال به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.




You may also like