سئو بوی: ۱۵۰ مدل ۲۰۲۱ مقرر است با پیشرانه هیبریدی در اختیار مشتریان و علاقمندان به خودرو های قدرتمند و در عین حال پاک قرار بگیرد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، وانت فورد F-۱۵۰ که یکی از پرفروش ترین خودرو های ساخت ایالات متحده آمریکا محسوب می شود، مقرر است در مدل ۲۰۲۱ میلادی خود با پیشرانه هیبریدی و برخی دیگر از تغییر و تحولات جدید تولید و ارائه شود تا بدین ترتیب نظر و رضایت خیلی عظیمی از مشتریان و علاقمندان به خودرو های قدرتمند و در عین حال پاک و دوستدار محیط زیست را به سمت و سوی خود جلب نماید.
بنظر می رسد که مقامات ارشد شرکت آمریکایی فورد برای سال ۲۰۲۱ تصمیم گرفته اند استراتژی خودرا در حفظ نمای ظاهری کلی ادامه دهند ولی در فضای داخلی و امکانات رفاهی بسیار فراتر از مدلهای پیشین طراحی و عمل کنند.
در واقع مهمترین تغییراتی که در وانت فورد F-۱۵۰ مدل ۲۰۲۱ به وجود آمده است، اضافه شدن پیشرانه هیبریدی به خط تولید این محصول پرطرفدار است که پیش بینی می شود ۱۰ درصد از میزان فروش این مدل در سال آینده از نوع هیبریدی آن باشد.
همچون مهمترین مشخصات وانت فورد F-۱۵۰ مدل ۲۰۲۱ می توان به موارد زیر اشاره کرد:
موتور تویین توربو شارژ ۳.۵ لیتری باتری لیتیوم-یونی با ظرفیت ۱.۵ کیلو وات ساعت موتور برقی با قدرت ۳۵ کیلو وات سیستم هیبرید معادل ۴۷ اسب بخار توانایی یدک کشی تریلر با وزن ۵.۵ تن نمایشگر لمسی ۸ اینچی در مدل استاندارد و ۱۲ اینچی در مدل آپشنال مدل هیبریدی با قیمت پایه ۳۵ هزار دلار از دیگر امکانات و قابلیت های این خودرو می توان به سیستم دستیار هوشمند راننده و اینترنت وای فای اشاره نمود.
همین طور گفته می شود این خودرو در پاییز سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.
















منبع:

You may also like