به گزارش سئو بوی اپل در جریان برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود معروف به WWDC 2020 از جدید ترین نسخه از سیستم عامل ساعتهای هوشمند WatchOS 7 رونمایی نمود.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، شرکت اپل که هر ساله با برگزاری همایش و کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود معروف به فلان از محصولات نرم افزاری به روز رسانی های جدید برای سیستم عامل اختصاصی خود رونمایی می نماید، در همایش سال جاری خود هم از جدید ترین نسخه سیستم عامل اختصاصی برای سایت ساعتهای هوشمند اپل واچ یعنی WatchOS 7 پرده برداری کرد که به نظر می آید میزبان قابلیت و امکانات جدیدی است که می تواند باعث جلب رضایت و توجه کاربران ساعتهای هوشمند شود.
در این نسخه جدید قابلیت های جدیدی همچون پایش خواب کاربران، wind down، complication و پشتیبانی از امکان مسیریابی برای دوچرخه سواران اضافه شده است تا تجربه بسیار بهتری را برای کاربران ساعتهای هوشمند اپل به ارمغان بیاورد.
کاربران اپل که از مدتها پیش خواهان افزوده شدن امکان رهگیری میزان و کیفیت خواب بودند، حالا از این پس با دریافت این آپدیت جدید بر روی ساعتهای هوشمند اپل می توانند از امکان پایش خواب بهره ببرند. در واقع قابلیت مذکور در این نسخه به کاربر اجازه می دهد هشدارهای مربوط به زمان خواب و بیداری تعیین و دریافت کند.
قابلیت Wind Down هم که مستقیماً با گوشی آیفون در ارتباط می باشد، به کاربر کمک می نماید میانبرهای خاصی برای اپلیکیشن ها برای نمایش باردیگر نوتیفیکیشن در زمانی دیگر ایجاد کند. این توانایی همینطور امکان ایجاد فهرست پخش در اپل موزیک و اجرای اپلیکیشن های دیگری همچون home و Calm را هم فراهم می آورد.
قابلیت complication هم در واقع مربوط به استفاده کاربر از ویجت های روی صفحه اصلی اپل واچ از و به کاربران اجازه شخصی سازی های بیشتری را برای تنظیم واچ فیس ها و ویجت های مورد استفاده می دهد. کاربران همینطور قادر خواهند بود واچ فیس های خویش را با سایر افراد به واسطه قابلیت face sharing به اشتراک گذارند.
دوچرخه سواران هم می توانند با دریافت این نسخه جدید از مسیریابی های بیشتر و دقیق تری برای فعالیتهای ورزشی خود استفاده کنند.



You may also like