مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو از بدو تاسیس تلاش داشته اند تا دو برند خودروی چری و MVM ام وی ام را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه کنند.

مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو از بدو تاسیس تلاش داشته اند تا دو برند خودروی چری و MVM ام وی ام را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه کنند. این دو برند با بهره گیری از دانش روز دنیا و بهترین مواد اولیه به سرعت توانستند جایگاه ویژه ای در میان علاقه مندان به صنعت خودرو از یک سو و منتقدان این حوزه از سوی دیگر بیابند.

 

تیگو tiggo 7

خودروی تیگو ۷ یکی از محبوب ترین مدل های ارائه شده در بازار خودروهای عرضه شده توسط مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو است. این خودرو مانند بسیاری دیگر از محصولات ارائه شده در مجموعه های بهتیرن نمایندگی مدیان خودرو از بدنه هیدرودینامیکی HDS زیبایی بهره می برد که به فرآیند شتاب گیری آن در فاصله زمانی کوتاهی کمک می کند. جلو پنجره تیگو ۷ با شکل موج مانند خود ظاهر ویژه ای به آن داده است که رودخانه های خروشان را تداعی می کند. چراغ های جلو از صورت کوسه الهام گرفته شده اند و علاوه بر عملکرد عالی به زیبایی این خودروی محبوب در میان لیست فروش خودروهای مدیران خودرو افزوده است. نمای جانبی تیگو ۷ بسیار زیبا است. طراحی چراغ های عقب ظاهر ان خودرو را به طرز زیبایی اسپرت کرده است. موتور این اتومبیل دارای حجمی برابر با ۱.۵ لیتر است و می تواند ۱۷۶ اسب بخار و ۲۰۱ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

 

mvm x22  

یکی از بهترین خودروهایی که در بازارهای داخلی از استقبال چشمگیری در میان علاقه مندان به محصولات مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو تهران برخوردار شد، ام وی ام MVM ایکس ۳۳ اس X33Sبوده است. ایکس ۳۳ اس نامی است که مدیران خودرو برای این محصول در ایران برگزیده است اما این محصول ممتاز در کشورهای مختلف با نام های دیگری شناخته می شود. برای مثال مصری های به این خودرو نام اسپرانزا داده اند. X33S در اندونزی نیز SMK نامیده شده است. نسل اول ایکس ۳۳ با داشتن قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر خودروهای شاسی بلند در ایران توانست به سرعت در قلب علاقه مندان به خودرو جای باز کرده و فروش خوبی را تجربه کند. نسل دوم ایکس ۳۳ X33 از ظاهر جدیدتری برخودار است. در واقع در نسل اول این خودرو الهام گرفتن از خودروهای پیشین به مراتب بیشتر مشاهده می شد. اما تولید کنندگان و طراحان چری به سرعت متوجه شدند که آنچه باعث جلب نظر مشتریان می شود، ارائه مدل هایی است که کمتر دیده شده اند و در طراحی آنها از خلاقیت زیادی بهره گرفته شده است. نمای جلوی این اتوموبیل شاهد تغییرات بسیار گسترده ای بود. تغییر در فرم سپر و چراغ های جلو را می توان یکی از این تغییرات دانست. با این حال موتور این خودرو نسبت به مدل قدیمی چندان تغییر نکرد و علی رغم تغییرات اندک در امکانات ارائه شده توسط این خودرو، این تحولات نسبت مدل سوم چندان نیز چشمگیر نبودند. نسل سوم ایکس ۳۳، با نام ایکس ۳۳ اس X33S با فاصله بسیار اندکی نسبت به مدل دوم توسط مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو به بازار عرضه شد

 

mvm x33

تجربه مدیران خودرو نشان داده است که ایکس ۳۳ به دلیل بهره گیری از طراحی زیبای ظاهری داخلی تا این حد مورد توجه توجه قرار گرفته است. صندلی های عقب ایکس ۳۳ بسیار راحت طراحی شده اند و با داشتن نوار قرمزی که در تمامی طراحی ظاهری الهام بخش بوده است، جلوه و زیبایی دو چندان به این خودرو بخشیده است. علاوه بر موارد ذکر شده وجود یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی قرار گرفته در داشبرد است که از وجه تمایزهای آشکار این مدل با نمونه های قبلی و سایر نمونه های موجود در مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو به شمار می آید. این گزینه به امکانات چنین خودروهایی با این طیف قیمتی افزوده است. موتور ام وی ام ایکس ۳۳، موتور چهار سیلندر دو لیتری تنفس طبیعی است و در این چند سال گذشته از عرضه‌ اش به بازار تغییر چندانی نکرده است. اما در نسل آخر این خودرو بهینه تر شده و توان تولید ۱۳۶ اسب بخار و ۱۸۲ نیوتن متر گشتاور را دارد. فروش بالای این خودرو در مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو را می توان با توجه به مشخصات فنی قابل اعتماد، توجیه پذیر دانست. این خودرو مانند بسیاری دیگر از محصولات مدیران خودرو در حالت دستی هفت دنده در اختیار صاحبان خود می گذارد. ترکیب این موتور ۴ سیلندری و گریبکس سی وی تی cvt باعث عملکرد مناسب خودرو در زمینه میزان شتاب می شود. در رانندگی با این خودرو شما قادر خواهید بود نوع رانندگی را بین دو حالت eco و sport تغییر دهید تا موتور خودرو در حالت اسپرت بتواند در تعویض دنده دور موتور را افزایش دهد و در حالت eco مصرف سوخت را کاهش دهد.


آریزو ۵

یکی از مدل های محبوب موجود در مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو معتبر آریزو ۵ است آریزو ۵ دارای ظاهری بسیار زیبا و مدرن است. این اتومبیل دارای چراغ هایی با طراحی منحصر به فرد و زیبا می باشد. طراحی T شکل کنسول و پره های کولر باعث شده است که این خودرو در داخل کابین نیز هر راننده ای را مسحور خود کند. دوخت مرغوب صندلی های آریزو ۵ و مهندسی بسیار دقیق برای تنظیم دقیق آنها توانسته است راحتی و ایمنی را برای سرنشینان به ارمغان بیاورد. آریزو ۵ از شاسی آلمانی بهره می برد و به دلیل داشتن کیسه های هوای با سیستم سوئدی ایمنی سرنشینان را به بهترین نحو تامین می کند. آریزو ۵ با ارائه امکاناتی مانند نمایشگر فشار باد، سیستم تهویه هوا، استارت بی سوئیچ و صندوق عقب ۴۳۰ لیتری، اتومبیل بسیار مناسبی برای خانواده ها به شمار می آید. موتور آریزو ۵ ۱.۵ لیتری بوده و مجهز به تکنولوژی DVVT و گریبکس ۷ سرعته CVT است.

 

چری تیگو ۵

یکی از اتومبیل هایی که در تمامی مجموعه های بهترین نمایندگی مدیران خودرو از جمله پر طرفدارها به حساب می آیند، تیگو ۵ Tiggo 5 است که با قیمت مناسب و عرضه شرایط فروش بی نظیر مدیران خودرو نظیر امکان پرداخت با اقساط طولانی مدت و پیش پرداخت های اندک به خودرویی محبوب در میان اهالی صنعت خودرو و همچنین در میان کارشناسان فنی مدیران خودرو تبدیل شده است. این خودرو اولین نمونه ای است که در سال ۹۴ با برند چری وارد کشورمان شد. طراحی سپر و چراغ های جلو در نسخه های فعلی تیگو ۵ نسبت به مدل اولیه زیباتر است.

 Tiggo 5 در کامل ترین مدل خود، دارای چهار کیسه هوا است که می تواند به خوبی امنیت خریداران را تضمین کند. تیگو ۵ با داشتن مرکز ثقل بالاتر از سطح زمین و ارتفاع زیادتری نسبت به رقیبان خود، دید بسیار خوبی از جاده و محیط اطراف به رانندگان خود می دهد. ترمزهای این خودرو بسیار قابل اعتماد طراحی شده اند و به خریداران اجازه می دهد تا با بیشترین امنیت خاطر از رانندگی خود لذت ببرند. بد نیست بدانید مصرف سوخت تیگو ۵، ۸.۹ لیتر در هر صد کیلومتر ارزیابی شده است که رقم قابل قبولی به شمار می آید.

mvm x55

چری تیگو ۴ با کد 5X در بازارهای خارج از چین فروخته می‌شود. این محصول از نظر اندازه‌ی بدنه، اندکی بزرگ‌تر از ام‌وی‌ام ایکس ۳۳ (تیگو ۳) و البته کوچک‌تر از چری تیگو ۵ است. ابعاد خودرو شامل طول ۴,۳۳۸ میلی‌متر با عرض ۱,۸۳۰ میلی‌متر و ارتفاع سقف ۱,۶۴۵ میلی‌متر است که فاصله محورهای ۲,۶۳۰ میلی‌متر فراهم می‌کند. چری تیگو ۴ در ایران با کد ام‌وی‌ام ایکس ۵۵ فروخته خواهد شد.

برخلاف ابعاد، مشخصات فنی ام‌ وی‌ ام ایکس ۵۵ مشابه ایکس ۳۳ نیست و اشتراکاتی با تیگو ۷ دارد.جدیدترین محصول مدیران خودرو از پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت قدرت ۱۴۰ اسب‌بخار در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر از ۱۷۵۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه استفاده می‌کند. این مدل، در زمانی حدود ۱۱ تا ۱۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت. تیگو ۴ مجهز به موتور ۱.۵ لیتری، همراه‌با جعبه‌دنده‌ی دستی ۶ سرعته و جعبه‌دنده خودکار ۶ سرعته دبل‌کلاچ (DCT) میانگین مصرف سوخت ۸.۵ تا ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد داشت.

معرفی نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو:

نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو در سال ۹۶ با اسم ثبت شده ایرانیان صنعت خودرو ورنا ( ۷۷۷ ) توانست مجوز اخذ نمایندگی فروش محصولات مدیران خودرو را کسب کند. نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو  ابتدا تاسیس خود یک شعبه در تهران و در سال ۹۷ در کرج استان البرز شعبه  دوم خود را افتتاح کرد.

شعبه تهران نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو به مساحت ۴۵۰ متر مربع ساختمان  و  بر ۲۵ متری یک از لوکس ترین و به روز ترین نمایندگی های مدیران خودرو در تهران می باشد.

آدرس نمایندگی های ۷۷۷ مدیران خودرو:

شعبه تهران:

آدرس نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو برای شعبه تهران واقع در سمت غرب تهران منطقه سعادت آباد نرسیده به مسجد قدس بلوار دریا  است .  شماره تلفن شعبه تهران  02148000781 است که داخلی های ۲۱۳ ، ۲۱۴ ، ۲۱۵ در ساعات اداری پاسخگوی شما مشتریان هستند.

شعبه کرج:

آدرس نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو برای شعبه استان البرز  واقع در کرج:  مهر شهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار

است.  شماره تلفن شعبه کرج  02148000781 است که داخلی های ۳۰۱ ، ۳۰۲ ، ۳۰۳ و ۳۰۴  در ساعات اداری پاسخگوی شما مشتریان هستند.

محصولات مدیران خودرو  :

شما با مراجعه به سایت نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو و یا مراجعه حضوری می توانید از آخرین شرایط فروش محصولات چری و ام وی ام و نحوه پرداخت تسهیلات باخبر شوید.

تفاوت نمایندگی ۷۷۷ با دیگر نمایندگی های مدیران خودرو در کادر فروش ماهر ، امکان تست درایو تمامی محصولات مدیران خودرو در تمامی شعبات و ارسال رایگان خودرو درب منزل مشتریان و رفت و برگشت مشتریان با اسنپ و امکان تسهیلات ارزانتر و بی دردسرتر برای مشتریان و پیگیری لحظه به لحظه پرونده های مشتریان در لیزینگ و ارسال هدایا و تخفیف ویژه و برگزاری مسابقات برای مشتریان وفادار است.

همچنین شما با مراجعه به شعبات ۷۷۷ می توانید محصولات قدیمی مدیران خودرو را به محصولات به روزتر این کمپانی تعویض و به صورت اقساط ۶۰ ماهه خریداری کنید.

محصولات مدیران خودرو در ۴ محصول ۳۱۵ نسل جدید و ایکس ۲۲ دنده و اتومات و ایکس ۳۳ اسپرت و ایکس ۵۵  برای برند mvm است و برای برند چری  4 محصول آریزو  5 توربو ، آریزو ۶ جدید و تیگو ۵ نیو و تیگو ۷ اکسلنت است.  همچنین شما می توانید کاتالوگ محصولات چری و mvm  و تور ۳۶۰ درجه را در سایت ۷۷۷ مشاهده کنید.

 

You may also like