سئو بوی: شبکه اجتماعی پینترست اخیرا از کاهش شدید درآمدزایی خود بوسیله تبلیغات برای این پلت فرم تحت تاثیر این آگاهی داده است.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، پینترست (Pinterest) که یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی تصویر محور در جهان محسوب می شود، اخیرا اعلام نموده است که خیلی از شرکت ها و کسب و کارهای مختلف تحت تاثیر شروع گسترده ویروس کرونا دیگر علاقه ای به ثبت و سفارش آگهی و تبلیغات بر روی این پلت فرم ندارند و همین مورد باعث شده است که درآمدزایی و سودآوری پینترست بیشتر از میزان پیش بینی های مفسرین کاهش داشته باشد؛ به شکلی که سهام آن یک افت ۱۸ درصدی را تجربه کرده است.
طبق اعلام این شبکه اجتماعی، میزان درآمد حاصل از فروش پینترست در اواسط ماه مارس ۲۰۲۰ همزمان با شیوع گسترده و همه گیری ویروس کرونا و افت شدید تقاضای کاربران و کسب و کارها، کاهش یافته است.
همین طور درآمد پینترست در ماه گذشته میلادی یعنی آوریل ۲۰۱۳ نسبت به زمان مشابه سال قبل ۸ درصد کمتر شده است.
طبق گزارش رویترز، این شرکت همین طور گزارش چشم انداز یک ساله خودرا ماه گذشته پس گرفت و از تاثیر و تبعات منفی شیوع گسترده ویروس کرونا بر نحوه عملکرد درآمدزایی و سودآوری پینترست در ماه های آینده سخن گفته است.
پیش تر نیز بسیاری دیگر از شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، توییتر و گوگل از افت شدید تقاضا برای ثبت و سفارش تبلیغات بر روی پلت فرم های خود آگاهی داده بودند.
این شرکت ها مبلغ هنگفتی از درآمدهای خودرا بوسیله تبلیغات از طرف کسب و کارهای مختلف در سراسر جهان کسب می کنند.




منبع:

You may also like