سئو بوی: توئیتر اعلام نمود که شیوع ویروس کرونا به درآمدهای این شرکت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ و به خصوص درآمدهای تبلیغاتی آن لطمه جدی خواهد زد.

به گزارش سئو بوی به نقل از سی ان بی سی، توئیتر پیشبینی کرده بود که در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ بتواند بین ۸۲۵ تا ۸۸۵ میلیون دلار درآمد کسب کند که بخش عمده آن از تبلیغات باشد اما حالا مشخص شده که این هدف قطعا محقق نمی گردد.
ند سگال مدیر امور مالی توئیتر تصریح کرده که ویروس کرونا بر روی درآمدهای تبلیغاتی توئیتر در سراسر جهان تاثیر منفی گذاشته و این تاثیر به خصوص در چند هفته اخیر که سرعت شیوع این ویروس افزایش یافته چشمگیرتر بوده است.
آمار توئیتر نشان داده است رجوع کاربران به این شبکه اجتماعی به خصوص برای کسب اطلاعات در مورد آخرین تحولات مربوط به ویروس کرونا کاهش نیافته است، اما این رجوع منجر به کسب درآمد تبلیغاتی توسط توئیتر نمی گردد. ارزش سهام شرکت توئیتر هم در روز گذشته بیشتر از دو درصد کاهش یافته است.
توئیتر تنها شرکت فناوری نیست که نگران کاهش درآمدهای خود است. پیش از این مایکروسافت، پی پال و اپل هم اعلام نموده بودند که کرونا درآمدهای آنها را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش خواهد داد.


منبع:

You may also like