به گزارش سئو بوی گوگل سرانجام دیشب از سایت اطلاع رسانی خود در ارتباط با ویروس کرونا رونمایی نمود، اما این سایت ارتباط چندانی با وعده ها و پیشبینی های ترامپ ندارد.

به گزارش سئو بوی به نقل از گیزمودو، این وب سایت اطلاعاتی در مورد ویروس مورد اشاره و مراکز درمانی آمریکا برای رجوع مبتلایان در دسترس عموم قرار می دهد، اما خیلی از امکاناتی که ترامپ وعده داده بود در سایت مورد اشاره وجود ندارد.
ترامپ وعده داده بود سایت کرونای گوگل یک وب سایت ملی باشد که کنترل و نظارت بر این بیماری و شناسایی مبتلایان را تسهیل کند. او همینطور مدعی شده بود ۱۷۰۰ مهندس گوگل مشغول کار بر روی این وب سایت هستند. اما بلافاصله پس از این ادعاها گوگل با صدور اطلاعیه ای بدون اشاره به نام ترامپ آنها را تکذیب نمود.
سایت گوگل بیشتر یک سایت اطلاع رسانی است که شیوه های مقابله و جلوگیری از کرونا را با استناد به منابع سازمان بهداشت جهانی و مرکز کنترل و جلوگیری از بیماری های آمریکا آموزش می دهد و ابزاری را برای تداوم کار و فعالیت در اختیار افراد، معلمان و صاحبان کسب و کار قرار می دهد.
مهم ترین نکته این است که سایت مورد اشاره حاوی هیچ پرسشنامه ای نیست که کاربران با پرکردن آن بتوانند از بیماری یا عدم بیماری خود آگاه شوند و سپس به نزدیک ترین مرکز درمانی به خود هدایت شوند. ازاین رو صحبت های ترامپ در این حوزه بیشتر یک ژست تبلیغاتی برای فعال نشان دادن دولت این کشور برای مقابله با کرونا قلمداد می شود.

You may also like