به گزارش سئو بوی سامسونگ اخیرا از به روزرسانی و آپدیت اندروید ۱۰ برای سه مدل گوشی گلکسی جدید اطلاع داد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، اندروید ۱۰ که جدیدترین نسخه از سیستم عامل محبوب گوشیهای هوشمند به حساب می آید، مدتهاست که شرکت های تولیدکننده موبایل را درگیر خود کرده است تا پس از انتشار و عرضه عمومی، بلافاصله بتوانند جدیدترین گوشیهای هوشمند و پرچمدار خویش را به آن ارتقا دهند و نسخه آپدیت و به روزرسانی اندروید ۱۰ را منتشر کنند.
طبق روال هرساله، گوگل بعنوان شرکت توسعه دهنده اندروید و تولیدکننده گوشیهای هوشمند پیکسل، اولین شرکتی است که برای نسخه های جدید از سیستم عامل محبوب و پرطرفدار اندروید را برای گوشیهای اختصاصی خود منتشر و عرضه می کند.
سامسونگ بعنوان بزرگترین تولیدکننده موبایل در جهان، اخیرا اعلام نموده است که برای سه مدل گوشی گلکسی دیگر هم به روزرسانی و آپدیت جدید اندروید ۱۰ را به ارمغان آورده است تا کاربران آنها هم بتوانند از امکانات و قابلیت های جدید و بهینه شده جدیدترین نسخه از این سیستم عامل بهره مند شوند.
بر مبنای گزارشی که در وب سایت gsmarena آمده است، سه مدل گوشی سامسونگ گلکسی (A۶ (۲۰۱۸، گلکسی (۲۰۱۸) A۷ و گلکسی (A۸۰ (۲۰۱۹ هم به جمع سایر مدل گوشی های این شرکت کره ای که به اندروید ۱۰ مجهز و به روزرسانی شده بودند، اضافه شده اند.
سامسونگ در ماه جاری میلادی برای دو مدل گوشی دیگر نیز، گلکسی A۷۰s و گلکسی M۴۰ هم آپدیت اندروید ۱۰ را برای دریافت، دانلود و نصب کاربران عرضه و منتشر نموده بود.
از مهم ترین خصوصیت های اندروید ۱۰ می توان به پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت ۵G، پشتیبانی از صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر، لایو کپشن (Live caption)، پاسخ هوشمند، Focus Mode، آپدیت های پس زمینه یکپارچه، امنیت و حریم خصوصی بهبود یافته، سلامت دیجیتال و کنترل مربوط به والدین، حالت تاریک ( Dark Mode ) و برخی دیگر از ژست های حرکتی اشاره نمود که تابحال نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و طرفداران را به سمت و سوی خود جلب کرده و سبب شده است که به انتظار انتشار این نسخه جدید از اندروید بنشینند.



You may also like