سئو بوی: اجرای یک پژوهش توسط گوگل نشان میدهد این شرکت به دنبال افزودن قابلیت های تازه ای برای کنترل وضعیت سلامت و بهداشت به سیستم عامل ویر او اس خود است.

به گزارش سئو بوی به نقل از انگجت، سیستم عامل «ویر او اس» گوگل هم اکنون نیز دارای قابلیت های متنوعی برای ارتقای بهداشت و سلامت است. گوگل با خرید شرکت فیت بیت بر این توانایی ها افزوده و می خواهد باز هم آنها را بیشتر کند.
منابع نزدیک به گوگل می گویند این شرکت یک بررسی و پژوهش جدید را با هدف پی بردن به نظر کاربران در مورد خدمات بهداشت و سلامت «ویر او اس» به اجرا گذاشته و از همین رو می توان پیش بینی نمود که خدمات سیستم عامل مذکور دراین زمینه باز هم بیشتر شود.
بر اساس داده های این پژوهش می توان حدس زد که گوگل به دنبال افزودن امکاناتی همچون بررسی خودکار میزان فعالیت کاری و ورزشی، آگهی در مورد نامنظم شدن ضربان قلب، ارائه خدمات بهداشت باروری و ردگیری دقیق تر وضعیت خواب و استراحت و شناسایی مشکلاتی همچون آپنه است.
همچنین ممکنست گوگل «ویر او اس» را با برخی تجهیزات ژیمناستیک و ابزار پزشکی سازگار و همگام کند، قابلیت کنترل کیفیت هوای درون منزل را ایجاد کند و بررسی سطح اکسیژن خون را بوسیله این سیستم عامل تسهیل کند. البته گوگل بطور رسمی اعلام نکرده آیا این امکانات را به «ویر او اس» می افزاید یا خیر.


منبع:

You may also like