سئو بوی: رویداد فناورانه معرفی نیازهای فناورانه بلاکچین با هدف رفع نیازهای این حوزه انجام می شود.

به گزارش سئو بوی به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، امنیت در تبادلات مالی مجازی مهم می باشد. تبادلاتی که چند سالی است با روند رو به رشد استفاده از شبکه های مجازی بازارش داغ تر شده است.
بلاکچین مسیری است که برای تامین امنیت این نوع تبادلات مجازی انتخاب شده است. نیازی همه گیر که در تمام کشورها به آن توجه می شود. نیازی فناورانه که مقرر است با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به کمک توانایی دانش بنیان ها در کشور ما هم تامین گردد.
بلاک چین از رمزنگاری بمنظور ایجاد امنیت در تبادلات استفاده می نماید. بر خلاف سیستم های بانکی که در یک موقعیت مشخص مستقر هستند و در اصطلاح متمرکز عمل می کنند، مرکز داده ای که بلاک چین ها در آن قرار دارند کاملا غیرمتمرکز بوده و در سراسر جهان پخش هستند.
ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توسعه دانش بلاکچین، تجاری سازی محصولات فناورانه و پشتیبانی از استارت اپ های این حوزه در نظر دارد از تیم های مستعد و توانمند استارتاپی برای پاسخ به نیازهای فناورانه کشور استفاده نماید.
بر همین مبنا رویداد فناورانه معرفی نیازهای این حوزه در ۴ محور اصلی «ابزارهای دسترس پذیری مشتری»، «ابزارهای تامین مالی بر بستر بلاکچین»، ابزارهای مدیریت سازمان بر بستر بلاکچین» و ابزارهای تحلیل بلاکچینی برمبنای داده کاوی» ۲۹ بهمن ماه امسال برگزار می گردد.
این رویداد با حمایت ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.



منبع:

You may also like