سئو بوی: تعداد کاربران اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ به ۲ میلیارد رسید.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، واتس اپ که اولین و محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان جهان محسوب می شود، برای اولین بار در ماه آگوست ۲۰۰۹ میلادی بود که بر روی گوشیهای هوشمند آیفون شروع به کار کرد و از همان زمان به بعد توانست نظر و رضایت خیل عظیمی از کاربران را به سمت و سوی خود جلب نماید و بدین ترتیب تبدیل به پرطرفدارترین پلتفرم پیام رسان جهان شود و سهم قابل توجهی از ارسال پیام و سایر محتواهای تصویری را به خود اختصاص دهد.
برمبنای اخبار و گزارش های انتشار یافته در وب سایت اینترنشنال بیزینس تایمز، واتس اپ موفق شده است رکورد جدیدی را در جلب مخاطبان و کاربران برای خود به ثبت برساند و آن نیز دست یابی به ۲ میلیارد کاربر فعال در ماه بوده است.
اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین پیام رسان های جهان است نیز از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می کند و از پروتکل های پیشرفته ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردارست.
این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده می باشد، در سال ۲۰۱۶ میلادی لقب پرکاربردترین پیام رسان جهان را گرفت. واتس اپ از آن جهت ضریب امنیت سایبری بالایی دارد که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و مکالمات و اطلاعات شخصی و خصوصی آنها از طرف نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.
شرکت فیسبوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس اپ در سال ۲۰۱۴ میلادی، ۱۹ میلیارد دلار کسب نمود و از آن زمان تابحال نیز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید به دنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است.




منبع:

You may also like