سئو بوی: یکی از مهم ترین و زیباترین جاذبه های گردشگری ایران جزیره ی کیش می باشد. نکته ی بسیار مهم قبل از رفتن به سفر آماده کردن چمدان می باشد.

یکی از مهم ترین و زیباترین جاذبه های گردشگری ایران جزیره ی کیش می باشد این جزیره از دیدنیهای فراوانی تشکیل شده است که تماشای آن به همه ی گردشگران توصیه می شود سفر به این جزیره ی مرجانی با تور لحظه آخری کیش می تواند اوقات خوشی را برای مسافرین تور کیش  فراهم آورد اما نکته ی بسیار مهم قبل از رفتن به سفر آماده کردن چمدان می باشد بهتر است برای سفر به جزیره از بردن وسایل غیر ضروری جلوگیری کنید چرا که تنها باعث به سختی افتادن شما خواهد شد اگر می خواهید با وسایلی که نباید همراه خود به جزیره ببرید آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله ی ذیل را مطالعه کنید.

وسایل آرایش مو(سشوار)

یکی از وسایل مهمی که برای بانوان در طی سفر از ضروری ترین وسایل به حساب می آید همراه بردن لوازم آرایشی مو از قبیل سشوار و اتوی مو می باشد توجه داشته باشید که تمامی هتل های جزیره ی کیش مجهز به این قبیل وسایل هستند و شما می توانید به صورت رایگان در داخل اتاق خود از آن ها استفاده کنید.

شارژر و مبدل پریز

حتما وقتی به این جزیره سفر می کنید وسایل الکترونیکی مانند تبلت را همراه خود دارید ذکر این نکته الزامی است که همراه بردن شارژر و مبدل پریز در داخل چمدان وسیله ای اضافی به حساب می آید و تنها بار شما را سنگین می کند این وسایل را هتل ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند در صورت نبود این وسایل در داخل اتاقتان می توانید از مسئول مربوطه درخواست داده و بخواهید تا برای شما فراهم کند.

لوازم بهداشتی

یکی دیگر از وسایل مهمی که در طی مسیر به آن احتیاج دارید اما به همراه داشتن آن داخل چمدان لزومی ندارد لوازم بهداشتی از قبیل شامپو، خمیر دندان، مسواک و نرم کننده ی مو است این ها وسایلی است که هتلهای کیش موظف به تهیه ی آن های برای مسافران خود هستند.

مطالب مرتبط:

https://xn--pgboj2fl38c.net/%D9%87%D8%AA%D9%84%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%B4

وسایل ورزشی

به همراه بردن وسایل ورزشی مانند تشک یوگا یکی از وسایل اضافی در هتل ها به حساب می آید اگر علاقه مند به ورزش هستید به شما پیشنهاد می کنیم در بین هتلهای کیش هتل هایی که دارای سالن ورزشی و بدنسازی مجزا هستند را برای اقامت خود در این جزیره انتخاب کنید تا با چمدانی سبک بتوانید از سفر خود لذت ببرید.

اسباب بازی کودک

وقتی خانوادگی به این جزیره سفر می کنید و کودکتان همراه شماست به همراه بردن اسباب بازی برای او امری غیر قابل انکار است ولی برای راحتی شما جزیره ی کیش هتل هایی را در نظر گرفته است که یکی از امکانات آن ها اتاق بازی و زمین بازی برای کودکان است شما می توانید با خیالی آسوده کودک خود را در آن جا بسپارید وجود مربیان مهربان در اتاق های بازی ویژه ی کودکان آن ها را سرگرم خواهد کرد علاوه بر این شما می توانید با خیالی آسوده از جاذبه های گردشگری که مناسب بزرگسالان است بدون کودکانتان و همچنین مراکز خرید جزیره ی کیش دیدن کنید.

وسایل خیاطی

به همراه داشتن وسایل اولیه ی خیاطی در هر سفری یکی از الزامات است اما لازم است این نکته را یادآورد شویم که هتل های کیش این مشکل را نیز برای شما حل کرده اند و دیگر نیازی نیست نگران پارگی لباس و یا دکمه ی خود باشید شما می توانید از مسئول هتل درخواست کنید تا برای شما وسایل خیاطی را فراهم کند دراین صورت با چمدانی سبک و بدون وسایل اضافی از سفر خود لذت ببرید.

منبع : سایت تور کیش https://xn--pgboj2fl38c.net/

You may also like