به گزارش سئو بوی دبیر ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی اظهار داشت: یکی از مهم ترین اولویت های ما توسعه فناوری های حوزه هوش مصنوعی است.

به گزارش سئو بوی به نقل از معاونت علمی و فناوری، مهدی محمدی درباره اولویت های کاری ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در آینده، بیان کرد: در تلاش هستیم که با تمرکز بر روی فناوری های نوظهور به حوزه هوش مصنوعی و بلاک چین بپردازیم.
به گفته دبیرستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری، بیشتر برنامه های تدوین شده ستاد پشتیبانی از حوزه های هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، بلاک چین و فناوری های مجازی سازی است.
دبیرستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری در ادامه تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم ما در این مدت تعریف و تدوین برنامه مدون برای ستاد بود که در این برنامه، اقدامات و اولویت های کاری ستاد تا سه سال آینده را ترسیم کرده ایم.
ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری با هدف توسعه فناوری های نوظهور و تحول آفرین در بخش دیجیتال و هوشمندسازی و پشتیبانی از نوآوران و کارآفرینان دانش بنیان شکل گرفته است. این ستاد در تلاش است تا با استفاده از ابزارهای نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات در این حوزه گام های جدی برداشته شود.

You may also like