سئو بوی: اپل اخیرا اعلام نموده است که می خواهد با بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی کیفیت دوربین و تصاویر گرفته شده با گوشیهای آیفون را ارتقا ببخشد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، اپل اخیرا اعلام نموده است که می خواهد با بهره گیری از تکنولوژی های جدید همچون هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به پیشرفت و تکامل لنز دوربین های بکاررفته در گوشیهای آیفون کمک بسزایی کند و به کاربران امکان گرفتن تصاویر با کیفیت بسیار بیشتر و حرفه ای تری را بدهد.
به عقیده خیلی از کارشناسان و مفسرین فعال در حوزه فناوری، این تصمیم شرکت اپل به منظور افزایش رقابت پذیری با سایر رقبای قدرتمند خود که در حوزه تولید گوشیهای هوشمند فعالیت موفقیت آمیزی دارند، اتخاذ شده است و به این شرکت اجازه می دهد سهم بالاتری را در بازارهای جهانی فروش موبایل به خود اختصاص دهد.
طبق گزارش های انتشار یافته از طرف بلومبرگ که در وب سایت mashable نیز آمده است، اپل سالهاست که بر روی توسعه و پیشرفت گوشیهای آیفون و سبقت از گوشیهای هوشمند دیگر همچون سامسونگ و هواوی کار کرده است ولی دوربین و کیفیت نسبتا پایین تصاویر گرفته شده توسط گوشیهای آیفون همواره یکی از نقاط ضعف گوشیهای توسعه داده شده توسط اپل به شمار رفته است. حالا بهره گیری از تکنولوژی های جدید همچون هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) می تواند تبدیل به یک فرصت جدید برای اپل شود تا بتواند در عرصه دوربین و کیفیت بصری تصاویر نیز حرفی برای گفتن در بین تولیدکنندگان برتر موبایل در جهان داشته باشد.




منبع:

You may also like