به گزارش سئو بوی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از برقراری کد دستوری USSD اپراتورهای همراه برای آگاهی از وضعیت و موقعیت زوار با یکدیگر و ارسال موقعیت به دوستان خود در راه اربعین اطلاع داد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، حسین فلاح جوشقانی – معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی – در بازدید از مرز خسروی با بیان این خبر اضافه کرد: کد دستوریUSSD با شماره گیری #۵۰۰*۵۰۰* برای آگاهی از وضعیت و موقعیت زوار با یکدیگر و ارسال موقعیت به دوستان خود به صورت مجانی توسط همه اپراتورها در هر ساعتی از شبانه روز به راه افتاده است.
وی با اشاره به پوشش ارتباطی در راه زوار حسینی اضافه کرد: در راه جاده اربعین به سمت پایانه مرزی خسروی پوشش آنتن دهی اپراتورها مناسب ارزیابی شد.
شهریار بهنیا – مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه – هم در این بازدید اظهار داشت: تمامی مسیرهای منتهی به شهرهای استان از دو مسیر ارتباطی فیبرنوری برخوردار می باشد که با تمهیدات انجام شده سایت های جدید توسط اپراتورهای اول و دوم در راه اربعین راه اندازی شده و با ایجاد رومینگ بین اپراتورها در کمربندی قصرشیرین و راه اندازی سایت های پرتابل در راه اربعین مشکلات آنتن دهی نقاط کور برطرف شده است.
وی ادامه داد: در این پایانه شبکه اینترنت بی سیم برقرار شده و شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه تعداد ۵۰۰ خط تلفن ثابت به پایانه مرزی خسروی و ستاد ارتباطات اربعین جهت استفاده زوار اربعین حسینی واگذار می کند.
برپایه این گزارش، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از ستاد ارتباطات اربعین حسینی و خدمات ارتباطی در پایانه مرزی خسروی بازدید کردند.



You may also like