به گزارش سئو بوی کارشناسان اخیرا لیستی از بهترین محصولات و گجت های هوشمندی را که در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ برلین معرفی شده اند، منتشر نموده اند.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، نمایشگاه علم و فناوری ایفا ۲۰۱۹ که از تاریخ ششم تا یازدهم سپتامبر سال جاری میلادی در شهر برلین، پایتخت آلمان درحال برگزاری است، میزبان رونمایی و معرفی محصولات مربوط به تکنولوژی و گجت های هوشمند جدیدی است که از جانب شرکت های بزرگ تولیدکننده محصولات فناوری توسعه یافته است.
بر مبنای گزارشی که در وب سایت pcmag آمده است، کارشناسان و تحلیل گران فعال در حوزه فناوری با بررسی محصولات مختلف به معرفی بهترین محصولات و گجت های هوشمندی که در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ برلین معرفی و رونمایی شده است، پرداخته اند که در زیر به آنها اشاره شده است:
بهترین تلویزیون
بهترین تلویزیونی که در جریان برگزاری نمایشگاه علم و فناوری ایفا ۲۰۱۹ برلین معرفی شده است، تلویزیون ۵۵ اینچی Q۹۰۰ ۸K است.


بهترین اسپیکر هوشمند
عنوان بهترین اسپیکر هوشمندی که در جریان برگزاری این نمایشگاه عرضه شد، سونوس Move است که اولین گجت سیار مجهز به باتری، بلوتوث دار توسعه داده شده توسط این شرکت به حساب می آید و نظر خیل عظیمی از کارشناسان را به خود جلب کرده است.


بهترین ساعت هوشمند
عنوان بهترین ساعت هوشمندی که در ایفا ۲۰۱۹ رونمایی گردید به Garmin Venu اختصاص یافته است.


بهترین گوشی هوشمند
بر مبنای بررسی های صورت گرفته از جانب کارشناسان و تحلیل گران فعال در حوزه فناوری، عنوان بهترین گوشی هوشمند معرفی شده در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ به G۸X ThinQ اختصاص گرفته است.


بهترین مانیتور
عنوان بهترین مانیتور رونمایی و معرفی شده در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ هم به ProArt PA۳۲UCG تعلق گرفته است.


بهترین گجت خانگی هوشمند
خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند که Smart Display ۷ بهترین گجت خانگی هوشمند به حساب می آید.


بهترین ردیاب سلامتی و تناسب اندام
عنوان بهترین گجت هوشمند ردیاب سلامتی و تناسب اندام هم که در این نمایشگاه معرفی شده است، به VivoWatch SP تعلق گرفته است.


بهترین حافظه هارد خارجی
کارشناسان اعتقاد دارند که بهترین حافظه هارد خارجی در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹، WD Black P۵۰ Game Drive SSD بود که توانست نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان را به خود جلب نماید.


بهترین کامپیوتر گیمینگ
خیلی از شرکت های تولیدکننده کامپیوتر های گیمینگ و مخصوص بازی هر ساله به منظور جلب نظر کاربران و علاقمندان به بازی های کامپیوتری محصولات جدیدی را در نمایشگاههای مختلف معرفی می کنند که به عقیده کارشناسان، عنوان بهترین کامپیوتر گیمینگ به Razer Blade Stealth (GTX ۱۶۵۰) اختصاص یافته است.


بهترین لپ تاپ
بهترین کامپیوتر همراه شخصی یا لپ تاپ معرفی شده در ایفا ۲۰۱۹ هم ProArt StudioBook One اعلام شده است.


بهترین تبلت
عنوان بهترین تبلت معرفی شده در این نمایشگاه هم به Yoga Smart Tab اختصاص پیدا کرده است.





You may also like