سئو بوی: بنظر می رسد که اپل می خواهد آی پد تاشو و انعطاف پذیر خودرا زودتر از آیفون تاشوی خود عرضه و ارائه نماید.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، گزارش های انتشار یافته از طرف شبکه CNBC نشان داده است که تبلت های آی پد تاشوی مجهز به فناوری صفحه نمایش منعطف زودتر از گوشیهای هوشمند آیفون تاشو عرضه می شوند.
چندی قبل بود که اخبار و گزارش های انتشار یافته نشان می داد اپل می خواهد یک دستگاه تاشو مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر را تا اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه نماید که به احتمال زیاد، گوشی آیفون نیست بلکه بجای آن، تبلت آی پد مقرر است به نمایشگر تاشو و منعطف تجهیز و سپس ارائه شود.
با عنایت به آنکه در سال های اخیر بازار گوشیهای هوشمند و سایر محصولات مرتبط همچون تبلت با رکود و کاهش قابل توجهی از لحاظ میزان فروش و درآمدزایی برای شرکت های توسعه دهنده و غول های تکنولوژی مواجه گشته اند، در طول یک سال قبل تمرکز ویژه ای بر روی توسعه محصولات مجهز به تکنولوژی های جدید همچون شبکه نسل پنجم اینترنت ۵G کرده اند تا بدین ترتیب بتوانند نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به دنیای تکنولوژی را جلب کنند و سهم شایان توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهند.
در طول یک سال قبل رقابت تنگاتنگی میان شرکت های تکنولوژی همچون سامسونگ، اپل، هواوی و سایر تولیدکنندگان موبایل برای توسعه گوشیها و محصولات مجهز به فناوری پشتیبانی از شبکه ۵G در گرفته است، به شکلی که اخبار و گزارش های مختلفی از طرف منابع مختلف خبری منتشر می شود که نشان دهنده تلاش بی وقفه آنها برای تولید و عرضه چنین محصولاتی است.
بعضی از کارشناسان در تشریح و توصیف این محصول پیش بینی و خاطرنشان کرده اند که آی پد تاشوی اپل همانند گوشیهای تاشو و انعطاف پذیر گلکسی فولد سامسونگ و هواوی میت ایکس، خواهد بود که از وسط صفحه نمایش به دو قسمت تقسیم و خم می شود و امکان استفاده از نسخه کوچک تر را به کاربر می دهد.
این در حالیست که برخی دیگر از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری اعتقاد دارند که این محصول بیشتر شبیه به یک لپ تاپ خواهد بود که دو صفحه نمایش خواهد داشت و به یک صفحه کلید فیزیکی نیز مجهز است. آنها همین طور عنوان کرده اند که سایز نمایشگر این آی پد تاشوی اپل در حالت گسترده همچون سایز نمایشگرهای مک بوک خواهد بود.
قبل تر اخبار انتشار یافته از توسعه و عرضه یک مدل گوشی هوشمند آیفون تاشو و مجهز به ۵G خبر می دادند که حالا باید تا توسعه و عرضه این محصولات منتظر باشیم تا ببینیم اپل می خواهد تنها یک محصول تاشو مجهز به نمایشگر تاشو و انعطاف پذیر را روانه بازارهای جهانی کند یا علاوه بر گوشی آیفون، یک تبلت آی پد تاشو نیز توسعه داده و عرضه می کند.




منبع:

You may also like