سئو بوی: فیسبوک تأیید کرد که از سال آینده تبلیغات به پلتفرم اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ اضافه خواهد شد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، واتس اپ که یکی از بزرگترین و محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان در جهان به حساب می آید، تا سال آینده میزبان تبلیغات در این پلت فرم خواهد بود و در ازای اجازه دادن به شرکت های مختلف برای نمایش تبلیغات مختلف پول دریافت کرده و بدین ترتیب موفق خواهد شد از این طریق کسب درآمد کند.
حالا در تازه ترین اخبار و گزارش های انتشار یافته در وب سایت تک رادار، فیسبوک بعنوان توسعه دهنده و شرکت مادر واتس اپ، اعلام نموده است که کاربران واتس اپ از سال ۲۰۲۰ میلادی به بعد، شاهد نمایش تبلیغات در درگاه این پیام رسان خواهند بود.
به نظر می رسد که واتس اپ با این اقدام قادر خواهد بود درآمد بالایی را برای خود به دست بیاورد و در زمینه ارتقای سطح کیفی این پیام رسان از آن استفاده نماید.
شرکت فیسبوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب نمود و از آن زمان تابحال نیز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید به دنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است. طبق تازه ترین آمار انتشار یافته، پیام رسان واتس اپ الان میزبان حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه است.
این اپلیکیشن از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می کند و از پروتکل های پیشرفته ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار می باشد. این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده می باشد، در سال ۲۰۱۶ میلادی لقب پرکاربردترین پیام رسان جهان را گرفت. واتس اپ از آن جهت ضریب امنیت سایبری بالایی دارد که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و مکالمات و اطلاعات شخصی و خصوصی آنها از طرف نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.




منبع:

You may also like