به گزارش سئو بوی به نظر می آید که اپلیکیشن اسنپ چت تلاش دارد بازی های موبایلی محبوب را برای جلب نظر گیمرها و کاربرانش به پلتفرم خود بیفزاید.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، همانطور که می دانیم یکی از بزرگترین رقبای قدرتمند شبکه اجتماعی اینستاگرام، اپلیکیشن اسنپ چت است که همواره با انتشار قابلیت ها و امکانات جدید و شگفت انگیزی همچون استوری و افکت های جذاب برای عکاسی، همواره گوی رقابت را از سایر شبکه های اجتماعی مشابه خود ربوده است.
اسنپ چت (snapchat)، بعنوان یکی از بزرگترین رقیبان شبکه اجتماعی اینستاگرام که یک برنامه ارسال و دریافت تصاویر در پلتفرم گوشیهای هوشمند است، اولین بار در سپتامبر ۲۰۱۱ میلادی در دسترس عموم کاربران قرار گرفت.
حالا تازه ترین اخبار و گزارش های انتشار یافته در وب سایت the vergeحاکی از آن است که این اپلیکیشن محبوب مقرر است در ماه های آینده پلتفرم بازی های موبایلی و گیمینگ را هم به قابلیت های خود اضافه کند تا بدین ترتیب نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و همینطور علاقمندان به بازی های آنلاین و موبایلی را به سمت و سوی خود جلب نماید و آمار و تعداد کاربران فعال خویش را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
الان هم اپلیکیشن اسنپ چت میزبان بعضی از بازی های ساده موبایلی است اما به نظر می آید که کاربران از آنها هیچ گونه رضایت و خشنودی ندارند و این اپلیکیشن هم می خواهد با تکامل و بهبود این پلت فرم، بازی های پیشرفته تر و بهتری را وارد پلتفرم خود عکاسی خود کند تا ترکیبی از عکاسی، سرگرمی و بازی را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد.
به قول منابع آگاه و خبری، قابلیت بازی های آنلاین موبایلی به احتمال زیاد در ماه آینده، آوریل ۲۰۱۹ میلادی، به اپلیکیشن اسنپ چت اضافه شده و در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت.



You may also like