به گزارش سئو بوی شرکت چینی هواوی اعلام نمود که پیش از آخر سال جاری میلادی، توانسته است به هدف خود یعنی فروش ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال دست پیدا کند.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، شرکت هواوی در ماه اوت سال جاری میلادی اعلام نموده بود می خواهد به هدف فروش ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸ میلادی دست یابد که به نظر می آید حالا پیش از به آخر رسیدن سال جاری میلادی توانسته است به هدف و برنامه خود دست پیدا کند و الان با بیان آن به عملکرد و موفقیت خود می بالد.
این شرکت با انتشار اطلاعیه ای به گزارشگر سی نت خاطرنشان کرده است که با فروش موفقیت آمیز گوشیهای هوشمند و پرچمدار پی ۲۰، میت ۲۰ و آنر ۱۰ توانسته است به این هدف دست پیدا کند به گونه ای که ظرف کمتر از شش ماه، از ماه اوت ۲۰۱۸ تا نیمه ماه دسامبر آمار فروش خویش را از ۱۸۰ میلیون دستگاه به ۲۰۰ میلیون دستگاه رسانده است.
با اینکه هواوی در ایالات متحده آمریکا با مشکلات و چالش های متعددی از جانب دولت دونالد ترامپ و قوانین منع استفاده تجهیزات و محصولات توسعه داده شده توسط این شرکت چینی به افترا جاسوسی مواجه شده است، در کشور چین و اروپا از محبوبیت و استقبال بی نظیری برخوردار شده و سهم بزرگی از بازار این کشورها را به خود مختص کرده است.
در اوایل سال جاری میلادی بود که دولت ایالات متحده آمریکا فعالیت شرکت چینی هواوی را در این کشور به افترا کوشش برای جاسوسی و دسترسی به اطلاعات مقامات و شهروندان آمریکایی با استفاده از محصولات و تجهیزات خود ممنوع اعلام نمود و از آن پس هم کوشش کرد تا بتواند سایر کشورهای هم پیمان خویش را به منع استفاده از محصولات هواوی قانع نماید.
هواوی الان دومین تولیدکننده گوشیهای هوشمند و یکی از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی در جهان به حساب می آید که در زمینه برقراری و اتصال اینترنت و شبکه های مخابراتی فعالیت های گسترده و بی شماری کرده است.
هواوی در این بیانیه مدعی شده است که هم اکنون بالغ بر ۵۰۰ میلیون نفر در بیشتر از ۱۷۰ کشور جهان از گوشیهای هوشمند ساخت این شرکت چینی استفاده می نمایند.



You may also like